  • 11. Data: 2003-10-06 08:23:04
    Temat: Re: MakroCash (Selgros) i Euronet
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cs11ovcvo46818s8l3f8mbfp5umqbnsp2b@4ax.com...

    > To jest w ogole jakies zjawisko z IXX wieku, jesli idzie o stosunek
    > MAKRO do platnosci kartami.
    >
    > Swego czasu nawet ta wspomniana ;-) firma pytala mnie (juz nie
    > pamietam, czy ankietowo czy tez indywidualnie), dlaczego ich olewam.
    > Odpowiedzialem wprost, ze sa jedyna firma, ktora nie chce kontaktu z
    > kartami platniczymi. Do dzis sytuacja sie nie zmienila, najpierw
    > nalezy w zebach przyniesc gotowke, a pozniej udac sie na zakupy.
    > I powstaje pytanie: skad wziac gotowke?

    Zauwaz kto robi tam zakupy - przeciez w wiekszosci sa to wlasciciele malych
    sklepikow ktorzy sami obracaja gotowka i dla ktotych kilka k w kieszeni jest
    czyms normalnym.

    A jako dopelnienie tematu - w Kielcach w Makro bankomat przed wejsciem na
    hale :) Dodatkowo jest tez bankomat PBK BPH.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-10-06 08:45:41
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Dla odmiany w Bielsku-Białej bankomat stoi za kasami , a przed
    sprawdzajacymi zakupy strażnikami.

    Aby skorzystac z bankomatu trzeba wejść na halę , potem z boczku wejść za
    kasy i również boczkiem wrócić.
    Drugi sposób - pukać na strażnika sprawdzajacego zakupy prz wyjściu i wejść
    wyjściem :-))

    pozdr.

    eha

  • 13. Data: 2003-10-06 16:59:54
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

    > A oglaszanie wszem i wobec, ze nie korzystasz z Makro bardzo cie
    > podbudowuje? ;-)

    uderz w stól ........... :-))

  • 14. Data: 2003-10-07 05:41:27
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > To jest w ogole jakies zjawisko z IXX wieku, jesli idzie o stosunek
    > MAKRO do platnosci kartami.

    Tu się zgadzam. Najbardziej zdziwiło mnie, kiedy Makro dostało nagrodę w
    związku z nowoczesną obsługą kart - podobno byli pierwsi na rynku.

> [...]
    > kartami platniczymi. Do dzis sytuacja sie nie zmienila, najpierw
    > nalezy w zebach przyniesc gotowke, a pozniej udac sie na zakupy.

    Są trzy metody:
    1. Gotówka przyniesiona do Hali
    2. Pobranie gotówki z bankomatu znajdującego się w Hali
    3. Specjalna karta BPH

    > Swego czasu w Katowicach bankomat Euronetu byl w poblizu kas;
    > teraz jest przy wejsciu. To jakas paranoja z poprzedniego stulecia -
    > jesli sie zle oszacuje poziom zakupu, to trzeba zrezygnowac z towaru!

    A z tej zmiany jestem akurat zadowolony. Poprzednio (kiedy stał bankomat
    przy wyjściu) musiałem posłużyc się kartą Makro (jak jej nie zapomniałem),
    wchodzić na Halę, przyjść przez kasy i dopiero wtedy dostawałem się do
    bankomatu. Teraz jest znacznie wygodniej.

    A jeżeli zabraknie Ci gotówki, to możesz skorzystać z bankomatu BPH
    znajdującego się przy wyjściu.

    Piotrek

  • 15. Data: 2003-10-07 11:20:23
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Oct 2003 07:41:27 +0200, "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    [...]

    > A jeżeli zabraknie Ci gotówki, to możesz skorzystać z bankomatu BPH
    >znajdującego się przy wyjściu.

    Gdybym mogl, a raczej chcial z niego korzystac, to przeciez nie
    przynudzalbym tu po prostu. :-) Chodzi o to, ze mBank dopuszcza
    Euronet, w innych trzeba chyba placic za gotowke, VW dopuszcza
    inne, ale za darmoche tylko =>400 wiec tez mi nie odpowiada,
    bo gdy wybralem przed wejsciem te kwote, to zabraknie mi malo,
    za co musze placic duzo . :-(

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php

  • 16. Data: 2003-10-07 22:41:49
    Od: "Mariusz" <e...@o...pl>

    > mam takie pytanie: czy wszedzie bankomat euronetu stoi na hali MakroCash
    > (Selgros), czy tez jest to jednostkowa przypadlosc Gdanska Osowej?
    zacznijmy od tego, że Selgros i Makro to dwie różne firmy...

    W Gdańsku jest jeszcze (w Selgrosie), w pełni funkcjonalny bankomat PeKaOsa
    na ścianie zewnętrznej, po prawej stronie przy wejściu. A do Euronetu można
    dostać się i bez karty...

    pzdr
    Mariusz

  • 17. Data: 2003-10-08 04:59:54
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > inne, ale za darmoche tylko =>400 wiec tez mi nie odpowiada,
    > bo gdy wybralem przed wejsciem te kwote, to zabraknie mi malo,

    To nie wypłacaj przed zakupami, ale przy kasach kartą VW - zrobisz jedną
    transakcję bezprowizyjną i po krzyku.

    Piotrek

  • 18. Data: 2003-10-11 22:35:40
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    > kartami platniczymi. Do dzis sytuacja sie nie zmienila, najpierw
    > nalezy w zebach przyniesc gotowke, a pozniej udac sie na zakupy.

    Jakos Makro (Selgros tez) bardzo sie nie martwi tym, ze traci klientow,
    ktorzy nie maja gotowki.

    Karol

  • 19. Data: 2003-10-12 22:30:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> writes:

    > Jakos Makro (Selgros tez) bardzo sie nie martwi tym, ze traci klientow,
    > ktorzy nie maja gotowki.

    Skad ta informacja?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH