  • 1. Data: 2003-10-05 17:18:00
    Temat: Warsztat Stolarski- nawiąże współprace z Producentami Stolarki Meblowej, Sklepami,
    Od: "zbyszek" <z...@o...pl>

    Warsztat Stolarski- nawiąże współprace z Producentami Stolarki Meblowej,
    Sklepami, Firmami na wykonanie usług z materiałów powierzonych..Posiadamy 8
    letnie doświadczenie w produkcji galanterii meblowej,
    typu:garderoby,kuchnie,komody,biurowe,zabudowy wnętrz. Oczekujemy na propozycje
    TEL.503-363-451, 605-546-541.Przyjmiemy zlecenia od osób prywatnych

  • 2. Data: 2003-10-05 21:10:26
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "zbyszek" <z...@o...pl> wrote:

> [...]
    > TEL.503-363-451, 605-546-541.Przyjmiemy zlecenia od osób prywatnych

    Napisz do Agnieszki Buse, to moja koleżanka, chciała nowe meble kupić...
    Tylko pospiesz się, bo być może już znalazła gdzieś indziej...

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,

  • 3. Data: 2003-10-06 19:19:24
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam> wrote:

    > Napisz do Agnieszki Buse, to moja koleżanka, chciała nowe meble kupić...
    > Tylko pospiesz się, bo być może już znalazła gdzieś indziej...

    No i przez roztargnienie zapomniałem do niej podać maila... :((

    Pisz szybko na a...@o...pl

    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...