  • 1. Data: 2003-10-05 14:17:17
    Temat: Kredyt mieszkaniowy na pół mieszkania
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Posiadam pół mieszkania, chcę odkupić drugą połowę za ok. 50-60 tys. PLN.

    1. Czy to, że jestem właścicielem połowy mieszkania, ma jakikolwiek wpływ na
    otrzymanie kredytu na korzystniejszych warunkach? A w szczególności: czy
    obowiązują mnie przepisy o wkładzie własnym. Czy muszę mieć wkład własny
    (stosownie do przepisów konkretnego kredytu), czy dostanę całą kwotę bez
    ceregieli?

    2. Ogólnie: na czym polega wcześniejsza spłata kredytu? Czy mogę, co miesiąc
    płacić więcej niż ustalona rata i nadpłata zmniejsza kwotę kredytu (i także
    odsetki). Czy raczej musi to być jednorazowa spłata pozostałej kwoty kredytu i
    odsetek?

    3. Jaki kredyt (bank, waluta) polecacie?
    miejscowość: Wrocław
    okres spłaty: 20 lat

  • 2. Data: 2003-10-06 06:34:23
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy na pół mieszkania
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiązują mnie przepisy o wkładzie własnym. Czy muszę mieć wkład własny
    > (stosownie do przepisów konkretnego kredytu), czy dostanę całą kwotę bez

    ogolnie to powinno byc to traktowane jako 50% wkladu wlasnego, zalezy
    jeszcze jak wyceni mieszkanie bank !!
    oczywiscie hipoteka bedzie na cale mieszkanie !!

    sam kupowalem podobnie dom wspolnie z bratem i bralem 100% dla siebie ale
    hipoteka na calosc !!

    oczywiscie ty w tym przypadku jestes wlascicielem calosci !! wie masz
    zabezpieczenie kredytu !!

    http://www.gazeta.pl/usenet/