  • 1. Data: 2004-08-27 14:36:16
    Temat: Majorka i karty płatnicze
    Od: "Paweł" <x...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    Czy ktoś z Was słyszał może jak wygląda sprawa płatności kartami na Majorce
    lub przy wybieraniu kasy z bankomatu?
    Korzystanie z której z kart będzie korzystniejsze i mniej problematyczne w
    tamtym rejonie:
    pekao maestro,
    lukas visa electron,
    czy kredytówka lukas visa..

    Będę wdzięczny za informacje i wskazówki.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-08-27 17:04:49
    Temat: Re: Majorka i karty płatnicze
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Paweł" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Korzystanie z której z kart będzie korzystniejsze i mniej problematyczne w
    > tamtym rejonie:
    > pekao maestro,
    > lukas visa electron,
    > czy kredytówka lukas visa..

    Nastawialbym sie na maestro, Lukas ma beznadziejne kursy i wysoka prowizje
    przy wyplacie z bankomatu zagranica.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-27 17:53:08
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > Witam grupowiczów,
    >
    > Czy ktoś z Was słyszał może jak wygląda sprawa płatności kartami na

    Na Majroce jest milion bankomatów. Po prostu w każdym zaułku, na każdej
    prawie ulicy jest oddział banku albo bankomat. W największych dziurach stoją
    po dwa albo więcej, więc luzik.
    A płatności również bez problemu, przy czym płaciłem MC Citi. Jak inne, to
    nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko