  • 1. Data: 2004-08-27 14:05:05
    Temat: Nie chce spłacać kredytu studenckiego.
    Od: "Marek B" <t...@g...pl>

    Mam kredyt studencki i ukończyłem studia. Mam prace ale mało zarabiam sam
    sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby poręczyciele
    którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to
    zrobić. Ludzie pomóżcie.

  • 2. Data: 2004-08-27 14:05:10
    Temat: Re: Nie chce spłacać kredytu studenckiego.
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    > Ludzie pomóżcie.

    trzeba bylo o tym pomyslec zanim wzielo sie kredyt...
    zyjesz w kraju, w ktorym zycie na kredyt - szczegolnie
    studencki kredyt - jest baaaardzo ryzykowne...
    i teraz chcesz wkopac wierzycieli...
    ale skoro Cie "wpedzili" a Ty nie wiedziales
    co to kredyt...

  • 3. Data: 2004-08-27 14:10:40
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Marek B napisał:

    > <CUT>Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli
    > aby poręczyciele <CUT> zaczeli go spłacać.
    > *Ludzie pomóżcie*.

    ROTFL

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 4. Data: 2004-08-27 14:15:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 14:05:05 +0000 (UTC), Marek B naskrobał(a):

> [...]
    > sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to

    czyli poręczyciele przystawili ci pistolet do głowy i kazali brać kredyt -
    no tak, ale na szczęscie skoro ci nie był potrzebny w ogóle i jest tylko
    problemem to oddaj te pieniądze z których nie skorzystałeś przecież i spłać
    nimi kredyt.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-27 14:15:59
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Marek B wrote:

> [...]
    > sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to

    A ja nie chce splacac kredytu hipotecznego. Ludzie ratujcie... Chce byc
    zlodziejem, tak samo jak Marek!

    Pozdr.
    JD

  • 6. Data: 2004-08-27 14:27:44
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Jarek:

    > A ja nie chce splacac kredytu hipotecznego. Ludzie ratujcie... Chce byc
    > zlodziejem, tak samo jak Marek!

    piękne. złota czcionka pbb za ostatnie zdanie
    ;)))
    janke

  • 7. Data: 2004-08-27 15:15:32
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 27 sierpień (piątek) gdy o godzinie 16:27 *janke* napisał(a) :

    > Jarek:

    > piękne. złota czcionka pbb za ostatnie zdanie

    zgadza się co do joty...
    żeby uczcić poszło na pl.rec.humor.najlepsze

    Daniel
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie
    mogą nie dostrzec różnicy."

  • 8. Data: 2004-08-27 15:22:31
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości

    > Musisz zostac Lepperem. On ma w tym doświadczenie.

    Lepperem nie da się zostać po studiach...

    T.

  • 9. Data: 2004-08-27 15:24:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

  • 10. Data: 2004-08-27 15:36:45
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marek B napisal/a:
> [...]
    > sam sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby
    > poręczyciele którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W

    no jak to nie wiesz co robić? żeby nie spłacać kredytu? potrzebujesz pomocy?
    jesteś śmieszny :-) nie musisz robić nic.

    Zbiggy