  • 1. Data: 2008-03-27 16:20:40
    Temat: MILLENNIUM zdaje sie byc elastyczne. co wybrac?
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    złożyłem wniosek poprzez www o kartę w millennium. opcja "przeniesienie" karty z
    citi.

    co mnie najbardziej cieszy:
    - oddzwonili /weryfikacja/ już po 16 godzinach!
    - zaświadczeń o zarobkach nie chcą przy przenoszeniu - i tak bym nie przyniósł
    - limit dostanę na początek 110% citkowego (4000 -> 4400), i możliwość kolejnych
    zwiększeń już po 3 m-cach
    - bezpłatny pierwszy rok, i od razu zapewniają, że kolejne lata "do negocjacji"
    lub "wg wypracowanego obrotu"

    kartę dostanę wg infolinii każdą: rodzaj i kolor dowolny, jedynie limit oni
    wyznaczają, owe 110% karty przenoszonej.
    i teraz pytanie:
    skoro karta każda, to złota, żona się ucieszy, koleżanki mają, ona też chce, a
    ja mam kolor w poważaniu. którą wybrać?:
    - złota visa (najmniej lubię ich logo, widzimisię, miałem mbankową)
    - złoty mastercard (używałem bzwbk, teraz citi), podoba mi się logo mc
    - złoty american express - nigdy nie miałem w ręku

    czy wszystkie w/wym są autoryzowane podpisem?
    amex jest wypukły?
    czy można zmieniać pin do tych kart?
    dostaje się kartę na podstawie wyciągów. czy muszę rezygnować z citi,
    wymagają/sprawdzają?
    którą i dlaczego najlepiej wybrać?

  • 2. Data: 2008-03-27 16:22:56
    Temat: Re: MILLENNIUM zdaje sie byc elastyczne. co wybrac?
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - złoty mastercard (używałem bzwbk, teraz citi), podoba mi się logo mc
    > - złoty american express - nigdy nie miałem w ręku

    1. Amex.
    2. MC.
    3. Visa.

    Chyba, że to ma być jedyna KK żonki, to jednak MC.

    > czy wszystkie w/wym są autoryzowane podpisem?

    Tak.

    > amex jest wypukły?

    Tak.

    > czy można zmieniać pin do tych kart?

    Tak.

    > dostaje się kartę na podstawie wyciągów. czy muszę rezygnować z citi,
    > wymagają/sprawdzają?

    Nie wymagają / nie sprawdzają.

    marekz

  • 3. Data: 2008-03-27 17:09:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 27 Mar 2008 17:20:40 +0100, Konrad N>S> wrote:

    > - bezpłatny pierwszy rok, i od razu zapewniają, że kolejne lata "do negocjacji"
    > lub "wg wypracowanego obrotu"

    OIDP to do Millennium swego czasu przeszło trochę osób z działu kartowego
    Citi - stąd pewnie podobne (elastyczne) podejście .

    > czy wszystkie w/wym są autoryzowane podpisem?

    Amex jest na podpis, za pozostałe nie ręczę.

    > amex jest wypukły?

    Tak.

    > czy można zmieniać pin do tych kart?

    Nie pamiętam.

    > dostaje się kartę na podstawie wyciągów. czy muszę rezygnować z citi,
    > wymagają/sprawdzają?

    Nie wymagają.

    > którą i dlaczego najlepiej wybrać?

    Jeśli to ma być karta pierwszego wyboru, czy wręcz jedyna to Amex odpada -
    jest trochę miejsc, gdzie nie jest przyjmowany. Ponadto jeśli zostawiasz
    sobie MC z Citi to rozsądnie byłoby wziąć teraz coś innego (Amex lub Visa).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-03-27 19:51:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > - limit dostanę na początek 110% citkowego (4000 -> 4400), i możliwość
    > kolejnych zwiększeń już po 3 m-cach

    Ja bym na to nie liczyl.

    > - bezpłatny pierwszy rok, i od razu zapewniają, że kolejne lata "do
    > negocjacji" lub "wg wypracowanego obrotu"

    No to akurat prawda.

> [...]
    > - złoty mastercard (używałem bzwbk, teraz citi), podoba mi się logo mc
    > - złoty american express - nigdy nie miałem w ręku

    Ja bym wybral MC.

    > czy wszystkie w/wym są autoryzowane podpisem?

    Tak.

    > amex jest wypukły?

    Tak, ale ciezko nim placic online.

    > czy można zmieniać pin do tych kart?

    Mozna. Zreszta PINow nie trzeba nawet znac.

    > dostaje się kartę na podstawie wyciągów. czy muszę rezygnować z citi,
    > wymagają/sprawdzają?

    Nie.

    > którą i dlaczego najlepiej wybrać?

    Ja bym zrobil inaczej. Najpierw karte Citi "przenosilbym" do Raiffeisen,
    a po 3 miesiacach obie karty "przenosilbym" do Millenium. Niestety
    podwyzszenie limitu w Millenium to porazka. Mi sie nie udalo zwiekszyc
    nawet limitu na podstawie wyciagow z innej karty (chcieli kwity o
    zarobkach, natomiast na podstawie tych samych wyciagow dostane nowa kate
    z limitem 110 % od reki - paranoja).

    Poza tym pamietaj zeby powylaczac ubezpieczenia (i najlepiej po tygodniu
    upewnic sie czy faktycznie wylaczyli).

    Ogolnie bank nie jest zly ale jakosc obslugi w oddzialach jest chyba
    czasem gorsza niz jakosc obslugi na infolini mBanku. Warto o tym pamietac.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-03-27 20:42:41
    Od: "Adam Byczkowski" <b...@v...pl>

> [...]
    > karty z citi.
    >
    > co mnie najbardziej cieszy:
    > - oddzwonili /weryfikacja/ już po 16 godzinach!

    Witam
    Do mnie oddzwonili po niecałych dwóch godzinach. Pani zweryfikowała dane i
    powiedziała, że limit o jaki wystąpiłem (10tys) dostanę bez problemu.
    Sprawdzą jednie zarobki. Od tamtej pory minął prawie miesiąc i cisza. Czy
    zawsze tak długo trwa wyrobienie karty w Millenium? Przedtem miałem MC w BPH
    ale wyrabiałem ją jeszcze w PBK i byłem pierwszą osobą w tym oddziale, która
    coś takiego zamówiła :-). Czy już powinienem dzwonić do Millenium czy
    jeszcze poczekać? Ile czasu zazwyczaj trwa wyrobienie karty kredytowej?

    AB

  • 6. Data: 2008-03-27 21:04:40
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MarekZ pisze:

    > Nie wymagają / nie sprawdzają.

    WYMAGAJĄ ale nie sprawdzają. Proponuję poczytać regulamin wydawania KK.

  • 7. Data: 2008-03-27 22:09:16
    Od: grzechu <g...@g...com>

    A ja im oddałem swojego Mastercarda 2 dni temu. Mam Citi MC i mi
    wystarcza. Dzisiaj pani zadzwoniła z Milennium- 1 etap negocjacji-
    zostaję z nimi i następny rok bez opłaty- odmówiłem. Drugi etam
    negocjacji ze mną- dostaję ją dożywtnio gratis bez żadnych wymogów -
    no i w sumie zgodziłem się...

  • 8. Data: 2008-03-27 22:14:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    grzechu pisze:
> [...]
    > zostaję z nimi i następny rok bez opłaty- odmówiłem. Drugi etam
    > negocjacji ze mną- dostaję ją dożywtnio gratis bez żadnych wymogów -

    Ubezpieczenie też gratis?

  • 9. Data: 2008-03-27 22:16:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 23:14, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Ubezpieczenie też gratis?

    Millenium ma obowiazkowe czy opcjonalne?

  • 10. Data: 2008-03-27 22:31:51
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Millenium ma obowiazkowe czy opcjonalne?

    Opcjonalne.