  • 1. Data: 2003-05-16 08:37:55
    Temat: MIESZKANIOWY PKOBP POBORY !!
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    Witam

    Chce wziasc kredyt mieszkaniowy w pkobp ;) zaswiedczenie o dochodach
    ksiegowa w firmire wystawia mi o 25% wyższe niz w rzeczywistości, ale konto
    mam w PKOBP ;( czy moga nie dac mi kredytu, lub czy moga sprawdzic ze
    dochody sa zmyslone ??

    czy moze dopisac iż nadgodziny itp... wypołacane są w kasie
    wówczas jestem kryta ze na zaswiadczenieu jest wiecej niz wpływa do banku
    Co o tym sądzićie sprawa jest pilna !!

  • 2. Data: 2003-05-16 08:44:31
    Temat: Re: MIESZKANIOWY PKOBP POBORY !!
    Od: b...@o...pl

> [...]
    >
    > czy moze dopisac iż nadgodziny itp... wypołacane są w kasie
    > wówczas jestem kryta ze na zaswiadczenieu jest wiecej niz wpływa do banku

    Mogą zadzwonić do pracy, jeśli trafią na Twoją księgową i będzie Cię kryła to
    OK, ale troche ryzykuje jak by przypadkiem sprawa wyszła na jaw. Nie ma
    obowiązku, żeby całe wynagrodzenie przelewać na konto. Praktykuje się nawet
    przelewanie części wynagrodzenia do jednego banku, a części do innego.

    M.S.

  • 3. Data: 2003-05-16 09:33:39
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy moze dopisac iż nadgodziny itp... wypołacane są w kasie
    > wówczas jestem kryta ze na zaswiadczenieu jest wiecej niz wpływa do banku

    przez grzeczność przypomnę - pracownicy banków czytają tę grupę pani Magdo
    ;-)

    --
    Matovy

  • 4. Data: 2003-05-16 09:54:51
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl>

    I co z tego jeśli poproszą Ciebie o PIT-36 za ostatni rok oraz zobaczą, że
    sładki ZUS nie są skorelowane z twoją płacą - pomyśl o tym.
    Przy współpracy z bankami należy się kierować jedną zasadą - uczciwość we
    wszystkim.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-05-16 10:03:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > przez grzeczność przypomnę - pracownicy banków czytają tę grupę pani
    Magdo

    czy kolega nie przesadza ?:))
    w PKO jest problem z przekazaniem informacji z pokoju do pokoju, a co
    dopiero mówić o przekazaniu informacji uzyskanej na grupie do właściwego
    pracownika :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-05-16 10:05:38
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > przez grzeczność przypomnę - pracownicy banków czytają tę grupę pani
    Magdo
    > ;-)

    Zostało to dowiedzione na przykładzie Multi, wiemy też ze sa aktywisci z
    PKOBP - ale od zachwalania tegoz banku - nie wiadomo czy przekaza info o p.
    Magdzie do kredytów.

    Michał M

  • 7. Data: 2003-05-16 12:32:19
    Od: "k.b" <K...@w...PF.PL>

    > Przy współpracy z bankami należy się kierować jedną zasadą - uczciwość we
    > wszystkim.

    A ja zawsze myślałem iż jest to zasada ogólna, a to tylko w przypadku
    banków.

  • 8. Data: 2003-05-16 14:33:18
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    :-0

  • 9. Data: 2003-05-16 19:12:05
    Od: "MaDeR" <m...@w...pl>

    > A ja zawsze myślałem iż jest to zasada ogólna, a to tylko w
    > przypadku banków.

    Czasami to banki nie sa uczciwe...

    Oczywiscie, nie usprawiedliwia to nieuczciwosci w stosunku do bankow.

  • 10. Data: 2003-05-17 15:18:13
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sładki ZUS nie są skorelowane z twoją płacą - pomyśl o tym.
    > Przy współpracy z bankami należy się kierować jedną zasadą - uczciwość we

    Chyba PIT 37, poza tym należy pamiętać, iż pani księgowa nie musi
    potwierdzać wynagrodzenia, jedynie fakt zatrudnienia. Ona się już wcześniej
    podpisala pod wynagrodzeniem. Z tego co wyczytalem z watku wynika iz
    ksiegowa zawyza wynagrodznie po to aby Magda mogla wziac kredyt. Wedlug mnie
    nie ma to sensu. Algorytmy wyliczajace zdolnosc kredytowa sa dosc
    tolerancyjne, wiec oszukujac bank oszukujesz samego siebie - pewnego dnia
    sie zbudzisz i stwierdzisz ze zostalo tylko na mleko i paprykasz
    szczecinki - (oczywiscie bez obrazy). Abstrahuje tu oczywiscie od przypadku
    gdzie kredyt bierze osoba z tzw. szarej strefy.

    Pozdrawiam
    kk