  • 1. Data: 2012-10-28 11:47:25
    Temat: MCC u płaza
    Od: g...@g...com

    Cześć!

    Czy MCC dla zwykłych zakupów i drobnych rachunków jest taki sam? Tzn czy opłata
    rachunków jest traktowana jako operacja bezgotówkowa? Bo w ING w szczegółach karty
    nie mam płatności za rachunki w sumie operacji bezgotówkowych... i nie wiem czy to z
    powodu tego, że karta ma kilka dni i ich system czegoś nie przemielił, czy też są
    problemy z sumowaniem w ING czy może jednak płatność za rachunki jakimś cudem nie
    jest transakcją bezgotówkową?

  • 2. Data: 2012-10-28 14:17:11
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Transakcja jest na 100% bezgotówkowa. Jednak MCC jest inny niż w przypadku zwykłych
    płatności za zakupy. Była o tym mowa na tej grupie. Przeszukaj archiwum.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 3. Data: 2012-10-28 17:49:56
    Temat: Re: MCC u płaza
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 października 2012 11:47:25 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
> [...]
    problemy z sumowaniem w ING czy może jednak płatność za rachunki jakimś cudem nie

    Dobre pytanie w świetle promocji z Groupona.

  • 4. Data: 2012-10-28 20:00:16
    Od: g...@g...com

    > Transakcja jest na 100% bezgotówkowa.
    Oby :) Bo szczegóły karty w ING nie pokazują jej jako bezgotówkowej... spróbuję jutro
    coś ustalić na halośląski... w weekend bank ma fajrant ;)

    > Jednak MCC jest inny niż w przypadku zwykłych płatności za zakupy.
    > Była o tym mowa na tej grupie. Przeszukaj archiwum.

    Znalazłem tylko informację, że '(...)zapłata rachunku to kod 4900 "Narzędzia
    elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" (...)' co mi wygląda na jakiś problem
    konkretnego POSa i szukam potwierdzenia w osobnym wątku ;)

  • 5. Data: 2012-10-28 20:02:47
    Od: g...@g...com

    > Dobre pytanie w świetle promocji z Groupona.

    Dlatego tutaj marudzę dlaczego ING nie zaliczył mi tej transakcji do operacji
    bezgotówkowych, choć w opisie mam ZAKUPY...

  • 6. Data: 2012-10-28 20:11:37
    Od: quiris <l...@b...biz>

    A w jakiej grupie masz tę operację? W gotówkowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 7. Data: 2012-10-28 22:45:47
    Od: g...@g...com

    A jak to sprawdzić? W podsumowaniu karty mam:

    Kwota rozliczonych transakcji bezgotówkowych
    w bieżącym miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN

    Kwota rozliczonych transakcji bezgotówkowych
    w poprzednim miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN

    Suma transakcji bezgotówkowych zbliżeniowych
    w bieżącym miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN

    Suma transakcji bezgotówkowych zbliżeniowych
    w poprzednim miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN

    A w historii rachunku jako tytuł: TRANSAKCJA ZAKUPU 24.10.2012

    Dodatkowo przed płaceniem rachunków wyzerowałem limit na operacje gotówkowe i
    przeszło... ale może autoryzację robili dla bezgotówkowych, a rozliczyli jako
    gotówkową?

    I być tu człowieku mądry ;) Czeski film w tym ING...

  • 8. Data: 2012-10-29 07:02:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 14:45:47 -0700, guciobankowy napisał(a):

    > I być tu człowieku mądry ;) Czeski film w tym ING...

    A rozliczyła Ci się już (zaksięgowała) ta transakcja?

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-10-29 17:15:15
    Od: www2 <t...@g...com>

    powiedz mi prosze - jaki masz typ karty? VISA/MC? placiles chipem?

    i jakie kwoty transakcji +/-

  • 10. Data: 2012-10-29 17:22:36
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 07:02:44 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
    > A rozliczyła Ci się już (zaksięgowała) ta transakcja?

    Jak pisałem wyżej (ale się zlało ;) ) transakcja rozliczona z tytułem: TRANSAKCJA
    ZAKUPU 24.10.2012

    Dzwoniłem na dezifolinię i dwóch konsultantów zeznało, że w podsumowaniu karty nie ma
    transakcji z tego pierwszego (niepełnego) okresu więc nadal żywię nadzieję, że mam
    poprawnie rozliczoną transakcję bezgotówkową i limit do bonusu wyrobiony :)