  • 1. Data: 2002-04-26 18:54:26
    Temat: MC Electronic juz maj/czerwiec
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za wp

    Na przełomie maja i czerwca dwa polskie banki wprowadzą nową, płaską kartę
    kredytową - MasterCard Electronic - poinformowała organizacja Europay
    International.
    MasterCard Electronic będzie kartą "revolvingową" - oferującą odnawialny
    kredyt o określonym limicie. Karta przeznaczona będzie do transakcji
    elektronicznych, autoryzowanych w trybie on-line - każda transakcja będzie
    potwierdzana przez bank. Karta będzie miała zasięg krajowy i będzie służyć
    do wypłat z bankomatów oraz do dokonywania płatności w punktach sprzedaży.

    - MasterCard Electronic powstała z myślą o ludziach, dla których być może
    będzie pierwszą kartą kredytową w życiu. Średniozamożnych mieszkańców
    Polski, ceniących niezależność i wygodę. Ludzi otwartych na nowości, dla
    których płacenie kartą oznacza poczucie bezpieczeństwa związane z kontrolą
    nad wydatkami i umożliwia natychmiastowy zakup towarów, na które bez niej
    musieliby długo oszczędzać - zapewnia Wiesław Federowicz, Dyrektor
    Przedstawicielstwa Europay International w Polsce. (AK)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-26 19:03:34
    Temat: Re: MC Electronic juz maj/czerwiec
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > za wp
    >
    > Na przełomie maja i czerwca dwa polskie banki wprowadzą nową, płaską kartę
    > kredytową - MasterCard Electronic - poinformowała organizacja Europay

    a moze juz ptaszki juz cwierkaja ktore to banki beda?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-04-26 19:17:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a moze juz ptaszki juz cwierkaja ktore to banki beda?

    Stawiam na BZWBK :) A drugi nie wiem.

  • 4. Data: 2002-04-26 19:28:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Stawiam na BZWBK :) A drugi nie wiem.

    Myslisz ze oni tacy postepowi? ;) ja bym szybciej obstawia ING BSK - oni
    lubuja sie w takich rzeczach ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-04-26 19:36:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Myslisz ze oni tacy postepowi? ;) ja bym szybciej obstawia ING BSK - oni
    > lubuja sie w takich rzeczach ;-)

    ING chyba juz cos takiego ma??? To moze ten drugi bank to ING.
    Na BZWBK tak wskazuje, bo po pierwsze ma juz maestro w swojej ofercie, a po
    drugie jakies tam karty kredytowe.
    BPHPBK tez by bylo moze i w kregu moich typow, ale oni raczej za duzo maja
    teraz problewmow z unfikacja wspolnej oferty, wiec nie spodziewam sie zeby
    cos wprowadzali :)

  • 6. Data: 2002-04-26 19:38:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"

    > Myslisz ze oni tacy postepowi? ;) ja bym szybciej obstawia ING BSK - oni
    > lubuja sie w takich rzeczach ;-)

    jak juz wnioskowac po tym co banki lubia to obstawiam
    KredytBank (tez lubia nowosci) albo GBG - bo tam Sebmal lubi karty :-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-04-26 20:18:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > jak juz wnioskowac po tym co banki lubia to obstawiam
    > KredytBank (tez lubia nowosci) albo GBG - bo tam Sebmal lubi karty :-))

    o KB tez myslalem. Ten BZWBK jakos tak niabardzo mi pasuje

    ja na chwile obecna obstawiam ING BSK i jako drugi PBK-BPH ew KB.
    Juz niedugo bedzie wiadomo ;-)))

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-26 20:27:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > o KB tez myslalem. Ten BZWBK jakos tak niabardzo mi pasuje
    >
    > ja na chwile obecna obstawiam ING BSK i jako drugi PBK-BPH ew KB.
    > Juz niedugo bedzie wiadomo ;-)))

    Ale zauwaz, ze KB ma cholerne problemy o czym na grupie z KB24, a BZWBK
    jakos nic ostatnio nie wprowadzal :)
    No i KB nie ma istotnego doswiadczenia z KK (DC pomine :), wiec tak dziwne
    zeby startowal wlasnie z tymi kartami...

  • 9. Data: 2002-04-26 20:29:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ale zauwaz, ze KB ma cholerne problemy o czym na grupie z KB24, a BZWBK
    > jakos nic ostatnio nie wprowadzal :)

    no BZWBK tez jakos kuleje z unifikacja systemu ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-04-26 20:33:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > No i KB nie ma istotnego doswiadczenia z KK (DC pomine :), wiec tak dziwne
    > zeby startowal wlasnie z tymi kartami...

    Podczas chatu o kartach chipowych padla informacja, ze KB wypusci w maju
    karte MC, bylo rowniez ze wkrotce ma byc karta kredytowa. Zgadzam sie z
    Bladem, ze jest prawdopodobne, ze tym bankiem bedzie KB.
    Aha, KB w chwili obecnej wydaje KK autoryzowana online [VISA Electron
    Zagiel], wiec nie bedzie to nic nowego dla nich ;). Nie wspominam
    przeszlosci KB [3 karty kredytowe z ktorych wydawania zrezygnowano] ;).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl