  • 1. Data: 2013-03-16 15:14:10
    Temat: MBank śpi -beznadziejna obsługa
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Tydzień temu złożyłem online wniosek o supermarket funduszy
    inwestycyjnych w MBanku. Dostałem maila informującego o konieczności
    przelania dowolnej kwoty od 1-100zł na konto BRE w celu potwierdzenia
    tożsamości. Przelałem z pko inteligo zgodnie z instrukcją. Czekam dzień,
    dwa, trzy. Nic. Żadnego maila, sms-a , zmiany statusu wniosku. Po 6
    dniach dzwonię na infolinię MBanku. Pani szuka, sama się dziwi i nie wie
    co jest przyczyną tego że wniosek ma nadal status "w toku". Przełącza do
    osoby zajmującej się funduszami, ta pisze notatkę dla konsultantów żeby
    przyśpieszyć proces. Jeżeli tak ma wyglądać zakładanie konta online to
    ja dziękuję. W sync po przelewie w ciągu 5 godzin dostałem maila
    zwrotnego z informacją o aktywacji konta i tego samego dnia dostałem
    zwrot na konto 1zł przelanej w celu identyfikacji klienta.