  • 1. Data: 2016-08-05 16:21:42
    Temat: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Zaświadczenie o spłacie kredytu: 40zł.

    I teraz:
    - wysłane zwykła pocztą bez potwierdzenia - 0zł
    - wydrukowane w oddziale - 30zł

    :D "wysłalismy Pański druk i co nam Pan zrobi".

    Nawet nie liczę że ktoś to wyjaśni ...

  • 2. Data: 2016-08-05 21:04:01
    Temat: Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> writes:

    > Zaświadczenie o spłacie kredytu: 40zł.
    >
    > I teraz:
    > - wysłane zwykła pocztą bez potwierdzenia - 0zł
    > - wydrukowane w oddziale - 30zł

    To raczej zapłata za pracę pracownika, który w takim przypadku musi
    dokładnie sprawdzić, czy kredyt jest naprawdę naprawdę spłacony :-)
    A nie, że tylko komputerowi tak się chwilowo wydaje.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 3. Data: 2016-08-05 22:39:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-05 21:04, Krzysztof Halasa wrote:

    > To raczej zapłata za pracę pracownika, który w takim przypadku musi
    > dokładnie sprawdzić, czy kredyt jest naprawdę naprawdę spłacony :-)
    > A nie, że tylko komputerowi tak się chwilowo wydaje.

    To raczej tłumaczysz te 40zł. Ale jak wyjaśnić te 30zł?

  • 4. Data: 2016-08-05 23:01:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > To raczej tłumaczysz te 40zł. Ale jak wyjaśnić te 30zł?

    Wygląda na "sugestię", by jednak skorzystać z wysyłki pocztą.

    Kwestia tego, co się stanie, gdy zaświadczenie jednak nie dojdzie.
    Rozumiem, że klient może zgłosić reklamację, wtedy bank wyśle ponownie,
    ale np. poczta może znów zgubić itd.
    Po jakimś czasie dostarczą jednak poleconym?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2016-08-05 23:06:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-05 23:01, Krzysztof Halasa wrote:
    > Wygląda na "sugestię", by jednak skorzystać z wysyłki pocztą.
    > Kwestia tego, co się stanie, gdy zaświadczenie jednak nie dojdzie.

    Przypuszczalnie jest to dokładnie w tym celu wyliczone żeby się
    "zgubiło" choć raz bo nie sposób wyjaśnić braku opcji listu
    rejestrowanego. No i czy to drugie zaświadczenie też będzie kosztować
    40zł? Zgaduje że niekoniecznie, ale jakoś tak niepewnie...

    > Po jakimś czasie dostarczą jednak poleconym?

    Obawiam sie że pewne dostarczenie jest odległe od interesu banku. W
    końcu cham się uparł i mu daj a wpłat już nie bedzie i zarobku też.

  • 6. Data: 2016-08-05 23:14:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]
    > rejestrowanego. No i czy to drugie zaświadczenie też będzie kosztować
    > 40zł? Zgaduje że niekoniecznie, ale jakoś tak niepewnie...

    No bez przesady, usługa niewykonana, to za co opłata.

    > Obawiam sie że pewne dostarczenie jest odległe od interesu banku. W
    > końcu cham się uparł i mu daj a wpłat już nie bedzie i zarobku też.

    Przeciwnie, myślę że skuteczne dostarczenie jest jednak w interesie
    banku. Bo tak naprawdę, to oni nie powinni pobierać opłaty w momencie
    "wysłania" listu - bo to nie jest jeszcze wykonanie usług. Powinni
    pobierać ją wtedy, gdy usługa zostanie wykonana naprawdę. Powiedzmy że
    jeśli list zostanie dostarczony, to te np. dwa dni nie robią różnicy.
    Ale jeśli nie zostanie dostarczony, np. nigdy, to powinni tę opłatę
    zwyczajnie zwrócić - a to nie jest coś, co bank chętnie czyni.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 7. Data: 2016-08-06 11:05:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-08-16 o 23:14, Krzysztof Halasa pisze:

    > No bez przesady, usługa niewykonana, to za co opłata.

    Przedmiotem usługi jest wysłanie, a nie doręczenie, które jest już
    sprawą Poczty.

  • 8. Data: 2016-08-06 11:28:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    [..]

    > Przedmiotem usługi jest wysłanie, a nie doręczenie, które jest już
    > sprawą Poczty.

    Jak udowodnią wysłanie przesyłki?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Troubled day for virgins over 16 who are beautiful and wealthy and live

  • 9. Data: 2016-08-06 12:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > [..]

    > Jak udowodnią wysłanie przesyłki?

    Przeciez jak bank mówi to... mowi!

  • 10. Data: 2016-08-06 12:14:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-08-16 o 11:28, Kamil Jońca pisze:

    > Jak udowodnią wysłanie przesyłki?

    Fakt, to na nich spoczywa obowiązek przedstawienia dowodu.