  • 1. Data: 2003-06-21 15:18:20
    Temat: [Lukas] - rozliczenia transakcji zagranicznych po kursach Raiffeisena
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Przekazuje informacje od pracownika Lukasa, ktore uzyskalem wczoraj przy
    okazji skladania wniosku o nowa KK MC, ze transakcje zagraniczne rozlicza im
    Raiffeisen, obowiazuja kursy skupu Raiffeisena. Dotyczy to chyba wszystkich
    kart Lukasa.

    Moze sie komus przyda ta informacja; mam nadzieje, ze jest prawdziwa.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-06-21 18:25:35
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wszystkich
    > kart Lukasa.
    >
    > Moze sie komus przyda ta informacja; mam nadzieje, ze jest prawdziwa.

    przelewy z zagranicy tez obsluguje raiffeisen i podaje sie jego numer swift

    --
    kasza

  • 3. Data: 2003-06-21 22:13:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kasza" <k...@2...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > przelewy z zagranicy tez obsluguje raiffeisen i podaje sie jego numer
    swift

    Czy Lukas robi coś od początku do końca sam??? ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-06-21 22:20:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd2lap$jao$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "kasza" <k...@2...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Czy Lukas robi coś od początku do końca sam??? ;-)

    No - kawę przecież :))

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-06-21 22:21:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > No - kawę przecież :))

    Nieprawda :-)) Kawę zawsze musiałam zrobić sobie sama :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-06-21 22:23:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd2lr2$9bp$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Nieprawda :-)) Kawę zawsze musiałam zrobić sobie sama :-)))

    Eee, tam - kawe to sama pilas i naciskalas guziczek, a tam w srodku kawe
    robil maly Lukas przeciez :)

    dobranoc

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-06-21 22:25:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Eee, tam - kawe to sama pilas i naciskalas guziczek, a tam w srodku
    > kawe robil maly Lukas przeciez :)

    No dobra - przy najbliższej okazji zajrzę do ekspresu i pogadam z Lukasem
    :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-21 22:26:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > No - kawę przecież :))

    Nie zdziwiłbym się, gdyby kawę w automacie uzupełniała firma zewnętrzna. :-)

    Albo na przykład Multibank właśnie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-06-21 22:53:52
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > kart Lukasa.
    >
    > Moze sie komus przyda ta informacja; mam nadzieje, ze jest prawdziwa.

    Regulamin KK MC paragraf 29 p.2
    "Transakcje dokonywane przez Użytkownika poza granicami kraju przeliczane
    są przez MasterCard na Euro według kursu MasterCard, a nastepnie na
    złote polskie w dniu rozliczenia tranasakcji przez Bank, według zasad
    stosowania kursów zagranicznych środków płatniczych w
    BANKU ZACHODNIM WBK SA" - czyli Centrum Kart.

    * tyczy sie to wszystkich kart przy transakcjach zagranicznych.

    cześć

  • 10. Data: 2003-06-22 07:41:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <s...@p...onet.pl>:
> [...]
    > płatniczych w BANKU ZACHODNIM WBK SA" - czyli Centrum Kart.
    >
    > * tyczy sie to wszystkich kart przy transakcjach zagranicznych.

    Faktycznie! Przepraszam za wprowadzenie w blad za pracownikiem.
    W zasadzie to ja tak myslalem i chcac wypelnic niewygodna cisze zapytalem
    tylko dla potwierdzenia, czy przy skupie Euro obowiazuje kurs BZWBK, a on
    mnie wtedy skorygowal, ze Raiffeisen - myslalem, ze wie, co mowi.

    Inny blad, jaki popelnil, to namawial mnie do odbioru KK MC w oddziale, bo
    "i tak musi Pan przyjsc do oddzialu aktywowac karte". Wyrazilem zdziwienie,
    ze nie mozna przez LukasLinie, byl pewien, ze nie mozna, ale jednak uparlem
    sie na dostarczenie KK poczta - w Regulaminie, z ktorego cytujesz, jest
    zapis, ze aktywuje sie wlasnie telefonicznie (tylko odebrane w oddziale sa
    automatycznie aktywowane).

    --
    Robert