  • 1. Data: 2003-06-07 20:38:03
    Temat: [Lukas - choc nie tylko] Ubezpieczenia KK
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Witam,

    Ostatnio na KK Lukasa dokonalem zakupu, ktory ze swej istoty w sposob
    szczegolny narazony jest na kradziez. Podczas bytnosci w oddziale (znowu
    nieczynny ekspres, na szczescie jeden z klientow byl nieugiety i udalo sie
    go jakos odpalic - oddzial w Warszawie, przy Kinowej 19) poprosiem o
    informacje o ubezpieczeniu karty. Co do zasady oczywiscie zakupy sa
    ubezpieczone od kradziezy, ale tylko przez 30 dni od zakupu, a samo
    ubezpieczenie zawiera rozbudowany katalog wylaczen przedmiotowych, w
    praktyce wydaje mi sie, ze ubezpieczona jest jedynie kradziez sprzetu RTV
    (moj zakup oczywiscie nie jest objety ubezpieczeniem).

    Mam zatem do Was pytanie: czy ktos korzystal z ubezpieczenia od kradziezy
    towaru zakupionego na karte i ubezpieczenia na zycie dolaczanego przez
    banki - wystawcow karty do kart kredytowych. Jakie sa Wasze doswiadczenia w
    tym zakresie.

    Pozdrawiam, Grzegorz