  • 1. Data: 2004-05-26 10:59:46
    Temat: Lukas Bank i bankomaty
    Od: " Deltre" <d...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie po jakim czsie od wplaty na e-konto w Lukasie mozna wyplacic
    pieniadze z bankomatu?W systemie pieniadze sa widoczne juz drugi dzien a
    bankomat twierdzi ze stan konta wynosi zero.
    Jestem swiezym uzytkownikiem konta w Lukasie i jestem niezle zdziwiony taka
    sytuacja.

    Jarek

  • 2. Data: 2004-05-26 11:11:48
    Temat: Re: Lukas Bank i bankomaty
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Deltre napisał:
    > Jestem swiezym uzytkownikiem konta w Lukasie i jestem niezle zdziwiony taka
    > sytuacja.

    No nietety tak to dziala i co gorsza w druga strone rowniez :-), brak
    aktualizacji online a tylko chyba raz dziennie....
    darek

  • 3. Data: 2004-05-26 11:20:31
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    oj chyba 3 x dziennie, 12,16,18

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2004-05-26 11:45:22
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Jacek23 napisał:

    > oj chyba 3 x dziennie, 12,16,18

    Byc moze choc te godziny bardziej kojarza mi sie z sesjamy przelewow
    przychodzacych .
    pzdr, darek

  • 5. Data: 2004-05-26 12:00:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Deltre napisał:

    > Mam pytanie po jakim czsie od wplaty na e-konto w Lukasie mozna wyplacic
    > pieniadze z bankomatu?W systemie pieniadze sa widoczne juz drugi dzien a
    > bankomat twierdzi ze stan konta wynosi zero.

    Zwracam uwagę, że sprawdzenie stanu konta w bankomacie jest płatne.

    WN

  • 6. Data: 2004-05-26 12:34:58
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > Zwracam uwagę, że sprawdzenie stanu konta w bankomacie jest płatne.
    >
    > WN

    No tak, wiec kolega ma sznse na extra prowizje, chyba 30 PLN jesli uda
    mu sie wyplacic calosc tego, co wplynelo :-)
    darek

  • 7. Data: 2004-05-26 12:59:09
    Od: "mac" <m...@k...net.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c920sb$625$1@news.onet.pl...

    > Zwracam uwagę, że sprawdzenie stanu konta w bankomacie jest płatne.

    chyba ze wybiera sie gotowke w bankomacie BZWBK wtedy na potwierdzeniu jest
    rowniez stan konta

    m.

  • 8. Data: 2004-05-26 13:40:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik dx napisał:

    > No tak, wiec kolega ma sznse na extra prowizje, chyba 30 PLN jesli uda
    > mu sie wyplacic calosc tego, co wplynelo :-)

    Nie. Jeśli w momencie zaksięgowania prowizji nie będzie wystarczających
    środków w saldzie księgowym - prowizja zostanie wrzucona do zaległych
    prowizji.

    Prowizję 30 PLN masz jak w banku jeśli:

    sprawdzisz stan konta
    i od razu
    wypłacisz całość salda

    Najpierw zostanie zaksięgowane sprawdzenie stanu konta, później wypłata
    gotówki... Gdyby było odwrotnie - nie byłoby problemu, bo te nieszczęsne
    50 groszy by było w zaległych... a tak to najpier jest zaksięgowane
    właśnie sprawdzenie stanu konta, późnie wypłata... i wychodzimy na minus
    50 groszy...

    I to główny powód, który mnie odpycha od Lukasa. Powiem więcej - widać
    tutaj wyjątkowe chamstwo w takim traktowaniu klienta, przywalaniem kary
    30 PLN z automatu, przy tak zawodnym systemie 'sprzyjającym' powstaniu
    niechcianego debetu, jest to najwyklejsze lekceważenie klienta i brak
    szacunku dla niego...

    WN

  • 9. Data: 2004-05-26 18:37:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 26 May 2004 10:59:46 +0000 (UTC), " Deltre"
    <d...@g...pl> wrote:

    >Mam pytanie po jakim czsie od wplaty na e-konto w Lukasie mozna wyplacic
    >pieniadze z bankomatu?W systemie pieniadze sa widoczne juz drugi dzien a

    widoczene są nie na drugi dzień, a zaraz po aktualizacji (czyli
    natychmiast po wpłacie)

    >bankomat twierdzi ze stan konta wynosi zero.

    no - to jest bolesne w Lukasie, bo o saldzie powiadamia "system" AFAIK
    tylko raz na dzień...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-05-26 19:13:13
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c926ok$svu$1@news.onet.pl...

> [...]
    > 30 PLN z automatu, przy tak zawodnym systemie 'sprzyjającym' powstaniu
    > niechcianego debetu, jest to najwyklejsze lekceważenie klienta i brak

    Nie sposób nie zgodzić się z przedmówcą. Pozostaje jedynie mieć nadzieję że
    kiedyś to się zmieni a póki co trzeba się mieć na baczności i poniżej pewnej
    kwoty na koncie np.: 50 zł nie schodzić. Ale jeśli ktos ma "skłonności" do
    takich sytuacji to niech lepiej skorzysta z innego, bardziej online'owego
    banku.