  • 1. Data: 2004-04-04 09:10:16
    Temat: Lokata walutowa
    Od: Andrew <a...@C...pl>

    Szanowni grupowicze

    Problem: Interesuje mnie oszczedzanie pieniedzy w walutach obcych (USD
    i Euro) w banku umozliwiajacym prowadzenie rachunku walutowego przez
    internet.

    Jestem uzytkownikiem LukasBanku i chcialbym sie dowiedziec czy jest
    bank oferujacy podobne mozliwosci ale w zakresie obejmujacym rowniez
    oszczedzanie w walutach innych niz PLN.
    Glownie chodzi o mozliwosc lokowania tak wiec w wypadku gdyby zaden
    bank nie oferowal prowadzenia rachunku walutowego albo koszty takiego
    rachunku bylyby bardzo wysokie to bardzo prosze udielajac odpowiedzi
    skoncentrowac sie na tym aspekcie.
    Prosze o informacje pod katem uzytkownika prywatnego i kwot w zakresie
    do 5000 Euro.

    Moje pytania:
    Jaki(e) bank(i) oferuja takie mozliwosci?
    Ile kosztuje prowadzenia rachunku walutowego?
    Jakie warunki oferuja (szczegolnie dotyczace lokat)?
    Co jest jeszce istotne przy otwarciu rachunku walutowego?

    Jezeli ktos posiada taki rachunek i zechcialby podzielic sie swoimi
    "wrazeniami" bede bardzo zobowiazany.
    Z gory wielkie dzieki za pomoc.

    P.S. Przepraszam jezeli pytania nie dotycza tematyki grupy.

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-04-04 09:17:49
    Temat: Re: Lokata walutowa
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4ojbv$2u7$...@a...dialog.net.pl,
    Andrew <a...@C...pl>:

    > Problem: Interesuje mnie oszczedzanie pieniedzy w walutach obcych (USD
    > i Euro) w banku umozliwiajacym prowadzenie rachunku walutowego przez
    > internet.

    Sprawdz:
    MultiBank
    ew. Nordea