  • 1. Data: 2010-02-01 18:47:47
    Temat: Lokata openfinance 200 tys
    Od: " doremon" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie openfinance. Mam 200tys do ulokowania na lokacie. Okres
    powiedzmy 3 miesiące. Jak myślicie, na jakie oprocentowanie możnaby liczyc z
    ich strony ? Ewentualnie jakieś inne propozycje ? A może iśc bezpośrednio do
    jakiegoś banku, NobleBanku ??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-02-01 19:33:14
    Temat: Re: Lokata openfinance 200 tys
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ich strony ? Ewentualnie jakieś inne propozycje ? A może iśc bezpośrednio do

    200k zł to nie są jakieś duże pieniądze, rozłóż sobie na lokaty po 15kzł
    i tak najlepiej na tym wyjdziesz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-02-01 19:38:38
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    " doremon" news:hk77kj$mrm$1@inews.gazeta.pl

    > Witam,

    cześć.

> [...]
    > ich strony ? Ewentualnie jakieś inne propozycje ? A może iśc bezpośrednio

    standardowe, takie samo jak dostanie zwykły Kowalski który ulokuje u nich 20
    tysięcy.
    Jeżeli chcesz ulokować ww. kwotę na 3 miesiące to nie pozostaje Ci nic
    innego jak tylko złożyć odpowiednią liczbę wniosków na stronie
    www.lokaty.open.pl :)

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-02-01 20:38:55
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 1 Lut, 19:47, " doremon" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > ich strony ? Ewentualnie jakieś inne propozycje ? A może iśc bezpośrednio do
    O ile dobrze pamiętam żeby być klientem Noble to trzeba mieć 500tys.
    Robert słusznie prawi: rozbij kwotę i złóż kilkanaście wniosków w
    OpenFinance - zrób to jak najszybciej bo pojutrze mogą zmienić
    oprocentowanie.