  • 1. Data: 2010-02-01 16:03:23
    Temat: [BZWBK] Gdzie się podział przelew
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Czy zdarzyło sie komuś wykonać przelew, potwierdzić sms'em, wszystko OK a
    potem okazuje się, że przelew nie wyszedł, konto nie obciążone. No chyba, że
    źle wklepałem kod i nie zwróciłem uwagi na komunikat ale nie wydaje mi się.
    Teraz nie wiem czy przelew ponowić czy może jest on w jakichś oczekujących.
    Gdzie to sprawdzić?
    long

  • 2. Data: 2010-02-02 08:22:28
    Temat: Re: [BZWBK] Gdzie się podział przelew
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    LemonR pisze:

    > Teraz nie wiem czy przelew ponowić czy może jest on w jakichś oczekujących.
    > Gdzie to sprawdzić?

    Mam głupie przeczucie, że w Banku.

  • 3. Data: 2010-02-02 18:13:42
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Mam głupie przeczucie, że w Banku.

    A może masz też przeczucie w którym banku to sprawdzić? ;-)

  • 4. Data: 2010-02-02 21:50:36
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    LemonR pisze:

    > A może masz też przeczucie w którym banku to sprawdzić? ;-)

    Jeśli, jak piszesz, przelew nie wyszedł,
    to sprawdzić możesz tylko w jednym banku.