  • 1. Data: 2015-03-16 11:31:40
    Temat: Lokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank
    Od: Benny <j...@g...com>

    Lokata mobilna oprocentowana na 4%
    Kwota lokaty: 1000 - 10 000 zł (ochrona BFG)
    Okres - 3 miesiące

    Bonus 65 zł bez względu na kwotę lokaty, którą założyliście!

    Wymarzone Konto - bezpłatny rachunek oprocentowany na 2%

    Ciekawy Konkurs z nagrodami

    WIęcej na http://jakdorobic.com

  • 2. Data: 2015-03-16 14:54:07
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-16 o 11:31, Benny pisze:
> [...]
    >
    > Bonus 65 zł bez względu na kwotę lokaty, którą założyliście!
    >
    > Wymarzone Konto - bezpłatny rachunek oprocentowany na 2%

    LIPA i tą "promocją" ;)

    Promocja dotyczy jak wyczytałem OTWARCIA rachunku ROR
    Otóż nie posiadam w Raifim ROR-u a jedynie KK :) - więc co mi tam,
    otworze sobie ten ROR ...
    no i niestety kiszka :)

    ===
    Szanowni Państwo,

    Z przykrością informujemy, że dalsze procesowanie wniosku nie jest
    możliwe, ponieważ posiadają już Państwo produkty i usługi w Raiffeisen
    Polbank. W związku z tym zawarcie Umowy nie doszło do skutku.

    W przypadku pytań prosimy o kontakt z Centrum Telefonicznym pod numerami
    telefonów: 22 549 99 99 lub 801 180 801*.

    Z poważaniem,
    Raiffeisen Polbank

  • 3. Data: 2015-03-16 20:33:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w klonach masz 4% do 100kzł bez dodatków

    lokata na 10kzł to jakiś śmiech, 10 zł za lokatę + 55 zł za konto ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-03-16 20:52:43
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-16 o 20:33, RobertS pisze:

    > w klonach masz 4% do 100kzł bez dodatków
    >
    > lokata na 10kzł to jakiś śmiech, 10 zł za lokatę + 55 zł za konto ;-/

    Z tą różnicą, że w klonach dla "dziewiczo" nowych, a w półrajfim dla
    "prawie" nowych ;)

  • 5. Data: 2015-03-16 20:54:03
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-16 o 20:52, osa pisze:

    > Z tą różnicą, że w klonach dla "dziewiczo" nowych, a w półrajfim dla
    > "prawie" nowych ;)

    Chyba że piszesz o Lokacie Mobilnej... ale wtedy trzeba (?) mieć konto.

  • 6. Data: 2015-03-16 22:24:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tą różnicą, że w klonach dla "dziewiczo" nowych, a w półrajfim dla
    > "prawie" nowych ;)

    nie, dla każdego kto takiej lokaty nie miał
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2015-03-16 22:59:30
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-16 o 22:24, RobertS pisze:

    > nie, dla każdego kto takiej lokaty nie miał

    Fakt, ale takich ewenementów to chyba próżno szukać na p.b.b i chyba
    dlatego zapomniałem o tym szczególe ;)

  • 8. Data: 2015-03-16 23:11:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-16 o 22:59, osa pisze:

    > Fakt, ale takich ewenementów to chyba próżno szukać na p.b.b i chyba
    > dlatego zapomniałem o tym szczególe ;)

    bo to taka "tajna" lokata, o której nie ma info na stronie banku...

    ale na pbb napisać trzeba ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-03-17 01:40:44
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > w klonach masz 4% do 100kzł bez dodatków
    >
    > lokata na 10kzł to jakiś śmiech, 10 zł za lokatę + 55 zł za konto ;-/

    Śmiech, nie śmiech ... 4% nie do pogardzenia obecnie no i jeszcze wisienki
    Konto chyba i tak otworze (szkoda ze bez wisienek) bo planuje wziąść
    pakiet "lojalnościowy" znoszący oplatę roczną za KK - która dalej IMO
    nie jest zła na tle konkurencji i daje niewielki CB - ale daje ;)

    A co do klonownicy - babcia mawiala ze nie wklada sie wszystkich jajek
    do jednego koszyka ;)
    - poza tym jak dla mnie obecnie to tylko 3,4 % w IB a do Getina jakoś
    mnie już nie ciągnie :/ - bylem w stacjonarnym i on-line ... przy czym
    ten drugi to upierdliwy do rozwiazania byl szczegolnie

    Pozdro

  • 10. Data: 2015-03-17 07:51:13
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 22:24:28 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > nie, dla każdego kto takiej lokaty nie miał

    A w ktorym klonie i jak sie ta lokata nazywa?
    Tylko w oddziale?

    --
    pozdr.
    ls