  • 1. Data: 2015-03-16 17:57:27
    Temat: kk w Citi przewalutowanie 5,8%
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Chyba nie bylo.

    Od 1 czerwca w Citi przewalutowanie wedlug kursu organizacji platniczej + 5,8%.
    Sporo.

    5,8% nie dotyczy MC World Elite Ultime.

  • 2. Data: 2015-03-16 20:02:38
    Temat: Re: kk w Citi przewalutowanie 5,8%
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-03-16 o 17:57, Krzysiek pisze:
    > Chyba nie bylo.
    >
    > Od 1 czerwca w Citi przewalutowanie wedlug kursu organizacji platniczej + 5,8%.

    > Sporo.

    Nie
    To nie jest sporo.
    Jeśli dziś przy rozliczeniu transakcji kartowej bank pobiera połowę
    spredu (wynoszącego np. w tej chwili 8,8% dla USD) plus 3% prowizji za
    przewalutowanie to teraz płacisz więcej (1,044*1,03 => 7,5%) niż te 5,8%

    Sławek

  • 3. Data: 2015-03-16 20:18:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> writes:

    > Od 1 czerwca w Citi przewalutowanie wedlug kursu organizacji platniczej + 5,8%.
    > Sporo.

    Sporo???

    Ciekawe od jakiej wartości zaczyna się rozbój w biały dzień.
    A także jaka jest zależność takich obrotów (i zysków z nimi związanych)
    od tej prowizji.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 4. Data: 2015-03-17 22:40:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 20:18:30 UTC+1 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:

    > Sporo???

    jak dla mnie to ponad 5% wiecej niz KK bylego Polbanku.

  • 5. Data: 2015-03-18 19:23:22
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 16.03.2015 o 20:02, Slavekk pisze:

> [...]
    > spredu (wynoszącego np. w tej chwili 8,8% dla USD) plus 3% prowizji za
    > przewalutowanie to teraz płacisz więcej (1,044*1,03 => 7,5%) niż te 5,8%

    Dokładnie nie jest to jeszcze tak najgorzej. W Eurobanku do kursu
    organizacji (mają tylko kk VISA) doliczają 3% więc praktycznie o połowę
    mniej niż w Citi. Jednak za obsługę w Citi można te kolejne prawie 3%
    dorzucić ;) Oczywiście jeszcze ktoś niezbyt dużo tych transakcji w
    walucie innej niż PLN wykonuje.

    Xenocide

  • 6. Data: 2015-03-28 09:34:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-17 o 22:40, Krzysiek pisze:

    > jak dla mnie to ponad 5% wiecej niz KK bylego Polbanku.

    prawie 6% to jakaś masakra, czasy w których warto było placić
    kredytówkami w innych walutach odchodzą w zapomnienie, teraz Alior
    kantor i jakieś pochodne

    --
    pozdrawiam
    RobertS