  • 1. Data: 2004-11-16 13:19:44
    Temat: Lokata 10% w BPH ?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Wszystkie banki dają między 6-7% za roczne lokaty stałe , tylko BPH 10% (
    LOKATA INTRATA PLUS). Coś mi tu śmierdzi . Może ktoś mi odpowie gdzie tu jest
    hak? Jakie jest faktyczne oprocentowanie?

  • 2. Data: 2004-11-16 13:26:04
    Temat: Re: Lokata 10% w BPH ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartek <b...@o...pl> wrote:
    > Wszystkie banki dają między 6-7% za roczne lokaty stałe , tylko BPH
    > 10% ( LOKATA INTRATA PLUS). Coś mi tu śmierdzi . Może ktoś mi odpowie
    > gdzie tu jest hak? Jakie jest faktyczne oprocentowanie?

    Oprocentowanie efektywne w stosunku rocznym - 5,73 %.
    Pisze przeciez na stronie :)
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/i
    ntrata

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!