  • 1. Data: 2002-04-23 10:21:07
    Temat: LUKAS BANK e-konto
    Od: "Andrzej" <k...@w...pl>

    Ma ktoś e-konto w Lukas Banku. Jakie są zalety i wady tego konta ?

  • 2. Data: 2002-04-23 10:51:27
    Temat: Re: LUKAS BANK e-konto
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Ma ktoś e-konto w Lukas Banku. Jakie są zalety i wady tego konta ?

    Jak dla mnie zaletą jest pożyczka koncie - wysoki limit. Oczywiście
    oprocentowanie (dla lokaty wyższe o 1% od zakładanej w oddziale), darmowe
    przelewy.

    Wady to pseudo-on-line czyli to, że saldo nie jest aktualizowane na bierząco co
    szczególnie widać przy transakcjach kartowych. Tzw. _Aktualizacja_, którą można
    przeprowadzić na koncie trwa tak długo, że udało mi się ją wykonać chyba 2-3
    razy, najczęściej rezygnuję bo dostęp do sieci mam tylko przez 8 godzin :)

    Jak dla mnie brakuje też Mastercarda, a co może ważniejsze - brakuje karty
    wirtualnej. Dla e-Banku nie mieć takiej karty to OBCIACH :))

    Śmieszy mnie też to, że po zalogowaniu musisz jeszcze kilka razy klikać żeby
    zobaczyć salda na rachunkach - oczywiście w między czasie czekasz aż załadują
    się kolejne strony z nr rachunkiu itd. IMHO jest to nieprzemyślane rozwiązanie
    generujące tylko zbędny ruch na serwerze banku - czyli spowalnia jego działanie.
    Zdecydowanie lepsze wydaje mi się rozwiązanie mBanku gdzie po zalogowaniu
    widzisz od razu ekran z saldami rachunków - bardzo durzo ludzi zagląda na konto
    tylko po nie.

    W związku z powyższym mam dla Lukas e-Banku wierszyk:

    Lukasie-popraw-sie :))

    Bart

  • 3. Data: 2002-04-23 11:04:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak dla mnie zaletą jest pożyczka koncie - wysoki limit. Oczywiście
    > oprocentowanie (dla lokaty wyższe o 1% od zakładanej w oddziale), darmowe
    > przelewy.

    Przelewy tylko w zdefiniowanych kontach jak w BZWBK :(
    Chyba ze wersja PRO (lokata 5 tys lub 7 zl miesiecznie).

  • 4. Data: 2002-04-23 11:14:36
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    AMRA napisał(a):

    > Przelewy tylko w zdefiniowanych kontach jak w BZWBK :(
    > Chyba ze wersja PRO (lokata 5 tys lub 7 zl miesiecznie).

    Albo e-konta ale z tokenem (30 PLN rocznie)

    Marek

  • 5. Data: 2002-04-23 12:23:20
    Od: "allman" <m...@d...com.pl>

    u mnie akurat aktualizacja konta trwa "dość szybko" bo okolo 3 minut, przez
    SDI. A stan konta faktycznie moglby byc na 1 stronie po loginie. Mam e-konto
    z tokenem, bo moim zdanie tylko user/pass to zabawka dla dzieci Sumujac
    jestem zadowolony na 90%.
    Ps. Po "debet w koncie" byłem na 2 dzien po aktywacji konta; dali bez
    problemow , za 3 misiace po podwyzke mam przyjsc. To lubie

  • 6. Data: 2002-04-23 12:55:20
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <b...@p...onet.pl> (news:1066.000023d9.3cc53caf@newsgate.onet.pl):
> [...]
    2-3
    > razy, najczęściej rezygnuję bo dostęp do sieci mam tylko przez 8 godzin :)
    aktualizacja jest po stronie serwera, możesz wymusic, wylogować się,
    sprawdzić np. za 15 minut

> [...]
    > widzisz od razu ekran z saldami rachunków - bardzo durzo ludzi zagląda na

    Masz rację oczywiście, ale klikania zaoszczędzisz sobie jak będziesz się
    logował na taki adres (załóż zakładkę):

    https://e-bank.lukas.com.pl/lukas/lukas2_rachunek?r=
    XXXXXXXX

    w miejsce XXXXXXXX wstaw swój numer rachunku

  • 7. Data: 2002-04-23 18:24:42
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "Andrzej" <k...@w...pl> wrote in message news:aa3cmh$pt0$1@news.onet.pl...
    > Ma ktoś e-konto w Lukas Banku. Jakie są zalety i wady tego konta ?

    Wady opisane doskonale u innych grupowiczów (aktualizacja, klikanie).
    Bez tokena słabe bezpieczeństwo. U mnie w oddziale częste kolejki (spłacanie
    rat).
    Ja mam e-konto pro z tokenem i ostatnio złożyłem via net wniosek o VC z
    debetem 1000zł (nie mam stałych wpływów, ale konto ponad 3 mies.) - po 3
    dniach przyszedł miły Pan z banku, spytać się z czego się utrzymuję itd., a
    po kolejnych 3 dniach przyszedł liścik, że pilnie proszą o ksero dowodu i
    karta przyznana.
    W sumie jak będą 100% online to bedę już 100% zadowolony :)
    Aaa, no i bezpłatna infolinia..

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 8. Data: 2002-04-23 20:35:38
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wanias" <w...@U...tlen.pl> napisał
    w wiadomości news:aa48te$sho$1@serwus.bnet.pl...
    > U mnie w oddziale częste kolejki (spłacanie
    rat).

    Zauważyłem że otwieraja tylko punkty do spłacania
    rat 9ludków tam zawsze sporo)

> [...]
    > debetem 1000zł (nie mam stałych wpływów, ale
    konto ponad 3 mies.) - po 3
    > dniach przyszedł miły Pan z banku, spytać się z

    Legitymują sie jakoś na tę okoliczność i czy taka
    wizyta jest reguło w Lukasie ?

    Sark

  • 9. Data: 2002-04-24 18:29:35
    Od: "Zenobiusz Nowak" <m...@w...pl>

    Ja złożyłem wniosek o VE przez internet 33 dni temu, a Lukas nie tylko, że
    nie wysłał do mnie miłego pana (wolałbym panią), to po prostu w ogóle nie
    zareagował na mój wniosek.

    Z. Nowak

  • 10. Data: 2002-04-24 18:46:31
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > konto ponad 3 mies.) - po 3
    > czego się utrzymuję itd.
    >
    > Legitymują sie jakoś na tę okoliczność i czy taka
    > wizyta jest reguło w Lukasie ?

    Pan miał legitkę podobną do takich jak mają poborcy podatkowi (różowawe ;))
    Przy dochodach wpisałem: "inne" i tym Pan motywował wizytę.

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias