  • 1. Data: 2005-08-08 09:45:04
    Temat: Kursy walut Visa i MasterCard gdzie szukać?
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    Witam wszystkich na forum!
    MAm pytanko gdzie znaleźć przelicznik kursów walut tych firm?
    Interesuje mnie czy w Czechach korzystniej płacić kartą, więc chciałbym
    się dowiedzieć jaki jest kurs po którym przeliczają korony na EURO
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2005-08-08 10:03:35
    Temat: Re: Kursy walut Visa i MasterCard gdzie szukać?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 08 Aug 2005 11:45:04 +0200, Pablo napisał(a):

    > MAm pytanko gdzie znaleźć przelicznik kursów walut tych firm?

    Visa:
    http://corporate.visa.com/pd/consumer_ex_rates.jsp

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiła, ale po co ryzykować?"
    Edgar Bergen

  • 3. Data: 2005-08-08 10:10:48
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    > Visa:
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_ex_rates.jsp

    Dzięki:)
    Ale tam akuratnie zaglądałem i nie przeliczaja Koron Czeskich :(
    Choć o dziwo złotówki tak :o