  • 31. Data: 2007-10-27 17:20:02
    Temat: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pete wrote:

    > No i?
    > Powiedz jasno czy każda faktura na paliwo musi mieć wpisany nr. rej?
    > Tak czy nie?

    Napisz czego w tym przepisie nie rozumiesz?
    Daj już sobie spokój.
    EOT

  • 32. Data: 2007-10-27 17:20:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pete wrote:

    > Raz już cytowałem, ale co tam, powtórzę słowa Samotnika:
    > "Na fakturze dokumentującej zakup paliwa zawsze musi być numer
    > rejestracyjny. W przypadku prowadzenia kilometrówki, numer musi być
    > również na każdej innej fakturze dotyczącej rozliczanego w ten sposób
    > samochodu. I nie
    > ma to nic wspólnego z VATem, mówi o tym rozporządzenie w sprawie
    > prowadzenia KPiR."
    >

    > Chcesz coś dodać?

    To chyba jasne, że dotyczy to tankowania i rozliczania
    pojazdu samochodowego. Tego dotyczy ten przepis
    i dodatkowo dotyczy również _każdej_ innej faktury
    na wydatki związane z tak użytkowanym samochodem.

    Jeśli czegoś tu nie rozumiesz,
    to ja już nie podejmuję się tłumaczyć.
    EOT

  • 33. Data: 2007-10-27 18:23:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    cef pisze:

    > Napisz czego w tym przepisie nie rozumiesz?
    > Daj już sobie spokój.
    > EOT

    Zadam to pytanie inaczej, skoro masz problemy z logiką.
    Czy istnieje w Polsce chociaż jedna _prawidłowa_ faktura za zakup paliwa
    _bez_ wpisanego numeru rej. pojazdu?

    Zauważ, że nie wspominam "wlewanego do baku", z powodu tego, że Samotnik
    użył kwantyfikatora _każda_ faktura.

    --
    Pete

  • 34. Data: 2007-10-27 18:26:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    cef pisze:

    > To chyba jasne, że dotyczy to tankowania i rozliczania
    > pojazdu samochodowego. Tego dotyczy ten przepis
    > i dodatkowo dotyczy również _każdej_ innej faktury
    > na wydatki związane z tak użytkowanym samochodem.

    musi być ten numer czy nie?

    > Jeśli czegoś tu nie rozumiesz,
    > to ja już nie podejmuję się tłumaczyć.
    > EOT

    Jeśli potrafisz wyciągać dowolne wnioski z dowolnej wypowiedzi - gratuluję.

    --
    Pete

  • 35. Data: 2007-10-27 19:47:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pete wrote:

    > Zadam to pytanie inaczej, skoro masz problemy z logiką.

    Miało być już EOT, ale odpowiedz mi jeśli możesz na pytanie:
    Czy kiedykolwiek miałeś logikę jako odrębny przedmiot?
    (nie jakieś tam trzy lekcje w ramach matematyki, tylko
    odrębny przedmiot nauczania zakończony oceną końcową?)

  • 36. Data: 2007-10-28 08:28:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    cef pisze:

> [...]
    > (nie jakieś tam trzy lekcje w ramach matematyki, tylko
    > odrębny przedmiot nauczania zakończony oceną końcową?)

    Jak widzę, nie chcesz odpowiedzieć, więc dla mnie EOT.

    --
    Pete

  • 37. Data: 2007-10-28 15:24:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Zadam to pytanie inaczej, skoro masz problemy z logiką.
    > Czy istnieje w Polsce chociaż jedna _prawidłowa_ faktura za zakup paliwa
    > _bez_ wpisanego numeru rej. pojazdu?

    Oczywicie, ze tak!
    Faktura bez numeru jest prawidlowa, ale udokumentowanego nia poniesionego
    kosztu nie uwzglednisz w KUP ani nie odliczysz VAT. A jesli to zreobisz
    wyrzuci Ci ja kontrola wraz z faktura za uslugi salonu masazu erotycznego...
    Chyba ze - np paliwo tankowales do kanistra i bylo Ci ono potrzebne np. do
    agregatu pradotworczego! - to wtedy jak najbardziej ni ema numeru i
    wprowadzasz w koszty (o il emasz agregat i jestes w stanie udowodnic
    potzrebe jego uzycia w celu osiagniecia przychodu).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 38. Data: 2007-11-01 15:12:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 25 Oct 2007 22:45:22 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >Nie załamuj mnie. Przecież już napisałem - rozporządzenie o KPiR. Konkretnie
    >pkt 14. objaśnień na końcu rozporządzenia. Mam jeszcze podać nr dz.u., czy już
    >sobie znajdziesz? :)

    BTW: to smutne, że w PL źródłem prawa są objaśnienia do
    rozporządzenia...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 39. Data: 2007-11-02 11:01:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.11.2007 Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał/a:

    > BTW: to smutne, że w PL źródłem prawa są objaśnienia do
    > rozporządzenia...

    One są pełnoprawną częścią rozporządzenia.
    --
    Samotnik

  • 40. Data: 2007-11-02 12:27:45
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 2 Nov 2007 11:01:10 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >One są pełnoprawną częścią rozporządzenia.

    tak? Dlaczego więc nie są jego częścią? Możesz przy okazji podać na
    jakiej podstawie (prawnej) tak uważasz?
    --
    Jarek Andrzejewski