  • 1. Data: 2011-09-12 12:02:44
    Temat: Kto zarabia na walutach?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    Kto zarabia na walutach w Polsce?
    Czy przy takiej rozwalonej zlotowce nie czas na jak najszybsze wejscie w
    euro i stabilizacje?
    Komu zalezy na tym by zloty byl jak najdlkuzej, kto ma z tej spekulacji
    najwiekszy zysk?
    I jak to mozliwe, ze np. funt, jeszcze miesiac dwa temu byl w okolicy 4.4 -
    4.5 a teraz ponad 5zl...

  • 2. Data: 2011-09-12 12:15:28
    Temat: Re: Kto zarabia na walutach?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 12.09.2011 14:02, pmlb wrote:
> [...]
    > euro i stabilizacje?
    > Komu zalezy na tym by zloty byl jak najdlkuzej, kto ma z tej spekulacji

    Cyklisci, masoni, zydokomuna, w tej kolejnosci.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2011-09-12 12:19:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci
    grup dyskusyjnych:9...@m...uni-berlin.de...

    > Cyklisci, masoni, zydokomuna, w tej kolejnosci.

    A zasmazka? Ja osobiscie uwazam, ze w tle tego wszystkiego stoi zasmazka.
    Grubymi nicmi stoi!

  • 4. Data: 2011-09-12 12:21:35
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > Cyklisci, masoni, zydokomuna, w tej kolejnosci.

    Rozumiem, ze mam to potraktowac jako totalny brak twojej wiedzy na ten
    temat?

  • 5. Data: 2011-09-13 17:55:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    pmlb <b...@d...pl> wrote on 2011-09-12_14:21

    > "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > Rozumiem, ze mam to potraktowac jako totalny brak twojej wiedzy
    > na ten temat?

    Człowieku, zamiast cieszyć się i złozyć podziękowanie, że pierwszy
    raz od miesięcy nie zostałeś *kompletnie* zignorowany i dostałeś
    aż trzy odpowiedzi (fakt, że adekwatne do poziomu postu), jeszcze
    kręcisz nosem ?!?

    A wracaj skądeś przyszła, potworo jedna, albo w ogóle
    zgiń-przepadnij...

    witrak()
    PS. Możesz nie odpowiadać - następny post z mojej strony nie
    wcześniej niż za rok...

  • 6. Data: 2011-09-13 23:14:52
    Od: pmlb <b...@d...pl>

> [...]
    > raz od miesięcy nie zostałeś *kompletnie* zignorowany i dostałeś
    > aż trzy odpowiedzi (fakt, że adekwatne do poziomu postu), jeszcze

    Czy ty jestes normalny?
    Czy potrafisz zrozumiec co pisze czy za dlugo szukasz w ofertach gdzie
    0.001% wiecej?
    Bylo pytanie a odpowiedz?
    Wystarczy napisac normalnie po Polsku - nie wiem, nie znam sie na
    walutach ale pisac o marsjanach itp...
    Wlasnie tu widac wasz "ekspercka" wiedze na temat bankowsci - zopbacz,
    przegladnij grupe - co masz? Oferty, awarie, zero jakiej kolwiek
    bankowosci, tylko same reklamowki... i obraza jak ktos wam wytknie
    totalny brak wiedzy.
    Sadzisz, ze placze po nocach bo mi nie odpisuja ludzie ktorzy zajmuja
    sie wyszukaniem gdzie pol procenta wiecej lub snuciem teori dlaczego
    byla awaria? Czlowieku! Podejrzewam, ze o bankowisci wiem od was wiecej
    10x. I nic nowego w tym temacie od was sie nie dowiem, pytanie o waluty
    bylo prowokacyjne, by sie zainteresowac jak was okradaja. No ale
    faktycznie nie zapytalem czy w aliorze jest lepszy procent nalokacie niz
    mbanku lub innym tworku bankowym... faktycznie.
    Tylko, ze ta grupa powinna sie nazywac - bankowosc-ploteczki. a nie
    bankowosc.

> [...]
    > zgiń-przepadnij...
    >
    > witrak()
    > PS. Możesz nie odpowiadać - następny post z mojej strony nie

    Mam sie rozplakac czy jak?
    A po kiego grzyba teraz odpisywales? I co napisales? Co wniosles do
    tematu spekulacji walutami? No jak sadziesz co?
    Wiec lepiej zamilcz i nie bierz udzialu w dyskusji o sprawach o korych
    pojecia nie masz.
    OK?