  • 1. Data: 2003-12-02 15:43:17
    Temat: Kredyt w SKOK - czy warto?
    Od: Hubert <h...@U...pl>

    Może ktoś korzystał? A może w ogóle kilka słów o SKOKu ktos powie?
    TIA!

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 2. Data: 2003-12-02 16:15:23
    Temat: Re: Kredyt w SKOK - czy warto?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Hubert" <h...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś korzystał? A może w ogóle kilka słów o SKOKu ktos powie?
    > TIA!

    Na groups.google.com wiedzą najlepiej.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-12-02 18:41:25
    Od: "t t" <t...@W...gazeta.pl>

    popatrz na www.skokstefczyk.pl

  • 4. Data: 2003-12-03 15:59:28
    Od: Hubert <h...@U...pl>

    >Na groups.google.com wiedzą najlepiej.

    O! Nie wiedziałem ;-)
    Wiesz, listę co nieco przeglądam i dawno o SKOKu nic nie czytałem.
    Myslałem, że może ktoś coś nowego wrzuci.

  • 5. Data: 2003-12-05 21:17:59
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > O! Nie wiedziałem ;-)
    > Wiesz, listę co nieco przeglądam i dawno o SKOKu nic nie czytałem.
    > Myslałem, że może ktoś coś nowego wrzuci.

    Z mojej wiedzy wynika, że się nic specjalnie nie zmieniło od ostatnich
    dyskusji nad bezpieczeństwem lokowania tam środków itp. :)

    Pozdrawiam,
    Washko