  • 1. Data: 2002-12-27 14:18:21
    Temat: Kredyt studencki - prosze o pomoc
    Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem pierwszy raz u Panstwa wiec witam sie ze wszystkimi wszem i wobec :)

    Mam "maly" problem:
    szukam sensownego kredytu studenckiego tzn. chodzi mi o kredyt wyplacany
    jednorazowo lub w kilku transzach (moze byc bezgotowkowy), wysokosc kredytu
    ok.5000 zl ( jesli w transzach to 10000).
    Zalezy mi na kredycie, z wczesniejsza mozliwoscia splaty.
    I zeby bank nie mial jakis kosmicznych wymagan. Najlepsza oferte znalazlam w
    Multibanku, ale niestety musze posiadac conajmniej 3 miesiace konto u nich,
    a niestety konta nie mam :((

    jesli ktos cokolwiek wie na ten temat, prosze o pomoc
    moze ktos bral taki kredyt?
    a moze jakis bank stanowczo odradzacie?

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc
    Pozdrawiam poswiatecznie i przedsylwestrowo
    Jarzynka