  • Data: 2004-01-13 22:26:48
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a zanizone zarobki w umowie o prace
    Od: "Darkelf" <l...@l...ekoset.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki 'maly' problem. Przymierzam sie zakupu domu z rynku wtornego. I
    chcialbym go skredytowac. Tu sie jednak zaczynaja schody. Mimo iz zarobki
    mam dobre, na umowie o prace widnieje magiczna suma 800 brutto. I teraz
    jesli obojetnie ktory bank, zacznie mnie weryfikowac bede dla niego marnym
    klientem. Ma ktos moze jakis pomysl, jak zwiekszyc swa wiarygodnosc dla
    banku? Jak ich przekonac iz mimo sumy na umowie stac mnie 'spokojnie' zeby
    placic rate 700-800 zl co miesiac. Moze wiecie ktory bank nie sprawdza
    rocznych pitow? Moze tylko 3 ostanie miesiace RMUA. (moze dogadalbym sie z
    szefem iz na jakis krotki okres zwiekszyc kwote na umowie)

    PONOC mozna sie ubezpieczyc na zycie w np. Zurrich ... i na podstawie tego
    ubezpieczenia wziac jakis kredyt. Moze to ktos zweryfikowac?
    Sprawa jest faktycznie dla mnie dosc istotna i z gory dziekuje za
    jakiekolwiek info.

    Marcin