  • Data: 2004-01-15 10:12:21
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a zanizone zarobki w umowie o prace
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdz dokladnie. Od osob zatrudnionych na umowe o prace, banki raczej>
    nie zadaja okazania PIT-ow.

    czy jesli mam umowa o prace - stala i jednoczesnie mam otwarta dzialnosc
    gosp. ( serwis komputerowy, sporadyczna sprzedaz)

    to czy musze w banku mowic ze mam tez dzialanosc (mam wynik finansowy bliski
    zero)

    przez to moze zostac moja zdolnosc kredytowa?
    pewnie beda chcieili wiecej papierkow!!!

    ma ktos jakies doswiadczenia z tym?
    jesli beda rzadali PITow to wyjdzie ze mam DG :(

    pozdrawiam