  • 1. Data: 2005-05-26 21:01:35
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "m" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie.

    Chciałabym wziasć kredyt mieszkaniowy/ hipoteczny na zakup
    mieszkania. Czytam na grupie jest sporo informacji, ale ja do
    tematu zabieram się pierwszy raz i potrzebuje pomocy, ponieważ nie
    wiem na co mam zwracać uwage przy przeglądaniu ofert.

    Kredyt na 20-30 lat ok 200 000zł (nie wiem też w jakiej walucie).

    Co polecacie?

  • 2. Data: 2005-05-27 02:26:59
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    > Kredyt na 20-30 lat ok 200 000zł (nie wiem też w jakiej walucie).
    >
    > Co polecacie?

    GE Bank Mieszkaniowy

    --
    Pozdrawiam, Jarocki

    Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?
    ---> Jesteś świetnym docelowym klientem aut marki Skoda