  • 1. Data: 2008-02-22 07:34:25
    Temat: Kredyt hipoteczny w Multi
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Mam pytanie odnośnie pakietu Bezpieczna Spłata dla kredytu hipotecznego w
    Multibanku: czy jest on obowiązkowy (symulacje sprawiają wrażenie że tak
    właśnie jest, ale jesli poczytać uważnie ich strony to nie jest oczywiste), a
    jeśli nie, to jakiego wzrostu marży można oczekiwać w przypadku rezygnacji z
    tego pakietu?

    Pozdrawiam, K.

  • 2. Data: 2008-02-22 07:42:15
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Multi
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <a...@W...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > jeśli nie, to jakiego wzrostu marży można oczekiwać w przypadku rezygnacji z

    Trudno powiedzieć. Natomiast ja chciałem zwrócić Twoją uwagę na inną rzecz:
    o ile dobrze rozumiem TOiP, człowiek który nie wybierze tego ubezpieczenia,
    będzie płacił za wcześniejszą spłatę kredtyu.

    KJ

  • 3. Data: 2008-02-23 15:47:13
    Od: "Tan" <t...@N...gazeta.pl>

    Nie jest obowiazkowe, ale kredyt bez ubezpieczenia jest drozszy.
    Ponadto jesli po dwoch latach zrezygnujesz z pakietu, to marza Twojego
    kredytu takze wzrasta (z tego co pamietam o 0,2 p.p.)