    From: Robert Święcki <r...@s...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt gotówkowy (wiem, nudne;)
    Date: Tue, 13 Mar 2007 21:12:19 +0100

    Witam,

    Chciałbym uzyskać kredyt gotówkowy w wysokości 13500PLN netto na 24m-ce,
    w moim "super banku" w którym prowadzę konto (z powodów historycznych),
    czyli pko bp zaproponowano mi 4,75% prowizji oraz 11% oprocentowanie.
    (koszt kredytu 14100, to ok. 2250PLN).

    Dlatego pytanie dla osób "w temacie", czy znacie, najlepiej z autopsji,
    jakieś lepsze oferty. Oczywiście, jeżeli są tutaj przedtawiciele banków,
    parający się kredytami gotówkowymi i mogący przygotować lepszą od
    powyższej ofertę, proszę o kontakt (mailowy).

    PS. Wprawdzie banki udostępniają informacje o oprocentowaniu i kredytach
    na stronach, ale po 3-godzinnej sesji z nimi (stronami;) trochę mina mi
    zrzedła, na niektórych trzeba mieć licencję poszukiwacza zaginionych
    tabel opłat i prowizji by się czegoś owiedzieć, zaś kalkulatory rat
    kredytowych (uzględniających wszystkie aspekty związane z kredytem) są
    dostępne na zaledwie kilku (trzech?) bankowych stronach.

    --
    Pozdrowienia, Robert!
    http://www.swiecki.net