  • 1. Data: 2012-05-15 22:30:23
    Temat: Kredyt Bank
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Jak wszystkim wiadomo od czerwca KBtoken.
    Ktoś ma jakieś info co z klientami których telefony nie znajdują się na
    liście urządzeń obsługujących KBtoken??
    W banku nikt nic nie wie :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2012-05-16 06:40:07
    Temat: Re: Kredyt Bank
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jak wszystkim wiadomo od czerwca KBtoken.
    > Ktoś ma jakieś info co z klientami których telefony nie znajdują się na
    > liście urządzeń obsługujących KBtoken??

    Jak to co? Ja skladam dyspozycje zamkniecia zachunku :)

    KB nigdy nie oferowalo czegokolwiek interesujacego,
    a wmuszanie na sile tokenu w telefonie przesadzilo...

    Chyba, ze dostarcza wersje dzialajaca na moim Boschu 909 :)

  • 3. Data: 2012-05-16 07:48:30
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jak to co? Ja skladam dyspozycje zamkniecia zachunku :)
    > KB nigdy nie oferowalo czegokolwiek interesujacego,
    > a wmuszanie na sile tokenu w telefonie przesadzilo...

    pewnie bym też chciał ale mam tam limit w koncie którego nie mogę nigdzie
    przenieść a tu mi się odnawia automatycznie :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2012-05-16 08:01:46
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    glang pisze:

    > Jak wszystkim wiadomo od czerwca KBtoken.

    Czy aby na pewno? Pamiętam, że była przed logowaniem informacja o
    czerwcowym deadline, ale obecnie jej nie ma... Przedłużyli?

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2012-05-16 08:54:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ja na szczescie mialem tam gotowke, ktora chetnie kazdy
    konkurencyjny bank przyjmie ;)

  • 6. Data: 2012-05-17 00:33:49
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 16 May 2012 08:01:46 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Czy aby na pewno? Pamiętam, że była przed logowaniem informacja o
    > czerwcowym deadline, ale obecnie jej nie ma... Przedłużyli?

    Żonie pojawiła się dopiero po zalogowaniu, a przed przejściem do stron
    transakcyjnych.
    I też się zastanawiam, co z tym fantem robić.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof