  • 1. Data: 2002-01-27 17:01:06
    Temat: Krag przyjaciol - pytanie ciekawostkowe
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    Takie pytanie mnie nurtuje. Czy w tej promocji tylko zakladajacy konto
    musi uzbierac 1 zl odsetek? Czy polecajacy w calej swojej historii tez
    musial tyle uzbierac?
    No bo ja mam konto od czerwca zeszlego roku a odsetek mi sie udalo
    uzbierac 60 groszy :-)
    No i nie wiem czy moge sie w to bawic :-)))

    PGR

  • 2. Data: 2002-01-27 17:09:56
    Temat: Re: Krag przyjaciol - pytanie ciekawostkowe
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Takie pytanie mnie nurtuje. Czy w tej promocji tylko zakladajacy konto
    > musi uzbierac 1 zl odsetek? Czy polecajacy w calej swojej historii tez
    > musial tyle uzbierac?

    Nie. Tylko zakładający musi mieć naliczoną 1 zł. odsetek

  • 3. Data: 2002-01-27 17:10:52
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > uzbierac 60 groszy :-)
    > No i nie wiem czy moge sie w to bawic :-)))

    Mozesz sie w to bawic.
    Tylko na koncie osoby ktora poleciles musi zostac naliczona zlotowka odsetek
    I osoba, ktora polecasz, musi otworzyc konto, poprzez specjalny link....

    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-27 23:43:20
    Od: "Karol Zwiruk" <k...@p...fm>

> [...]
    > Takie pytanie mnie nurtuje. Czy w tej promocji tylko zakladajacy konto
    > musi uzbierac 1 zl odsetek? Czy polecajacy w calej swojej historii tez

    mysle
    ze spokojnie mozesz atakowac ;-))