  • 1. Data: 2002-10-17 07:53:56
    Temat: Konto dla Wspólnoty Mieszkaniowej
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witam,

    Czy znacie interesującą ofertę banku na konto dla wspólnoty
    mieszkaniowej z dostępem chodzonym oraz Internetowym?
    Powinno ono się wyróżniać przede wszystkim niskimi
    opłatami za prowadzenie rachunków oraz za operacje.
    Wspólnota liczy 51 mieszkań, z czego mniej niż połowę
    ma miasto. Czy możecie podzielić się Waszymi doświadczeniami?

    Temat był już kilkukrotnie poruszany, o czym dowiedziałem się
    z googli (proszę mnie tam nie odsyłać ;-)) - lecz troszkę mało
    konkretnie.

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Bam

  • 2. Data: 2002-10-17 10:53:36
    Temat: Re: Konto dla Wspólnoty Mieszkaniowej
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Temat był już kilkukrotnie poruszany, o czym dowiedziałem się
    > z googli (proszę mnie tam nie odsyłać ;-)) - lecz troszkę mało

    Opłata za prowadzenie nie jest tak istotna. Ważniejsze jest aby bank od
    członków Wspólnoty nie brał opłat za comiesięczne wpłaty. To sie da
    wynegocjować. Przykład PKOBP lub KB.

  • 3. Data: 2002-10-17 12:15:56
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    > Opłata za prowadzenie nie jest tak istotna. Ważniejsze jest aby bank od
    > członków Wspólnoty nie brał opłat za comiesięczne wpłaty. To sie da
    > wynegocjować. Przykład PKOBP lub KB.

    To akurat nie jest istotne, gdyż wpłaty są w większości
    przypadków dokonywane na poczcie, gdzie opłata jest przerzucona
    na wspólnotę. Praktycznie w takiej sytuacji biedni z tego korzystają
    i są wspierani przez tych, którzy płacą z kont, przelewami.
    Ludzie do banku nie będą więc chodzić, bo mają wpłatę "za darmo".

    Interesują mnie wskazówki co do banków, za które Tobie dziękuję.
    Tte obdzwonię. Proszę o jeszcze :)

    Pzdr,
    Bam

  • 4. Data: 2002-10-21 10:00:06
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    W BOŚ mają specjalnie dla wspólnot pakiet Arkadia