    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto dla 75-latka.
    Date: Tue, 14 Sep 2010 19:45:53 +0200

    Sąsiadka porosiła mnie o radę. Ma 80 lat i chce założyć konto w banku. ma
    dość czekania na listonosza z emeryturą.
    Znalazłem ciekawą opcję. Mamy otóż pod nosem Pekao S.A. I ciekawostka.

    ROR + karta debetowa dla osoby powyżej 75 roku życia BEZPŁATNIE!

    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/55/72/P1K0d06368
    11519e28c85572,ATTACHMENT,PL,1,2,0.pdf

    § 10.

    1. Nie pobiera się prowizji i opłat bankowych za czynności bankowe
    wykonywane przez Bank od pracownikow, emerytow i rencistow Banku,

    byłych pracownikow Banku pobierających świadczenia przedemerytalne oraz
    Klientow posiadających rachunek typu oszczędnościoworozliczeniowego

    w Banku, ktorzy ukończyli 75 rok Sycia, z zastrzeSeniem ustępu 2.

    2. Postanowienia ust. 1 nie dotyczą:

    c) opłat i prowizji za czynności związane z kartami płatniczymi z wyjątkiem
    rocznych opłat za kartę,

    Wymyśliłem tak: Biore najdroższe konto "Eurokonto Premium PLus za 17,99, ale
    przecież dla 80-latki zwolnione z opłaty. I w tym akurat pakiecie nie ma
    opłaty za obsługe karty debetowej, więc całość wychodzi BEZPŁATNIE.

    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/55/75/P1K073bccb
    6d03ebb3665575,ATTACHMENT,PL,1,8,0.pdf

    Sparawdziłem już na ich infolinii poprawność mojego rozumowania. Wszystko
    się zgadza.

    wiatrak

    EUROKONTO

    PREMIUM