  • 1. Data: 2003-09-08 20:10:15
    Temat: Konto anonimowe
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Przekopalem archwium, ale nie znalazlem nic konkretnego.

    Czy moge prosic o podanie adresow www bankow zagranicznych, w ktorych moge
    zalozyc konto anonimowe? Najlepiej byloby gdzies niedaleko nas, Szwajcaria
    rowniez wchodzi w gre.

    Z tym ze chcialbym zeby to konto nie bylo zbyt drogie w obsludze. Do 50$
    miesiecznie, no i zeby w tym zawierala sie oplata za Vise Classic. Rowniez
    musi byc obsluga konta z poziomu www.

    Sebastian.

  • 2. Data: 2003-09-08 20:20:41
    Temat: Re: Konto anonimowe
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    urwałeś się z choinki ????
    W Europie nie ma anonimowych kont dla biedoty

  • 3. Data: 2003-09-08 20:32:57
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > urwałeś się z choinki ????
    > W Europie nie ma anonimowych kont dla biedoty

    Chodzi mi po prostu o konto w banku za granica, ktorey nie ujawni informacji
    o jego stanie, wlascicielu US i tym podobnych instytucji. Z tego co
    slyszalem takie konta do 50$ miesiecznie za obsluge mozna zalozyc bez
    wiekszych problemow, nie wiem tylko gdzie...

    Sebastian.

  • 4. Data: 2003-09-08 21:13:15
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Chodzi mi po prostu o konto w banku za granica, ktorey nie ujawni
    informacji
    > o jego stanie, wlascicielu US i tym podobnych instytucji.

    zgodnie z dyrektywami UE takie konta już niedługo przestaną istnieć, tzn.
    istnieć będą mogły nadal ale opłata pobierana za transfer kasy na te konta
    będzie taka wielka że nie będzie się ich opłacało mieć, Mimo iż Szwajcaria
    nie należy do UE to Polska do niej wchodzi i my również będziemy coś takiego
    stosowali. Głównym celem takich działań jest likwidacja prania brudnych
    pieniędzy

    pozdr
    david

    P.S.
    nie wiem od kiedy to będzie obowiązywało, nie znam podstaw prawnych,
    informację tą posiadam od Ministra T. Bartoszewicza wykładającego
    Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze

  • 5. Data: 2003-09-10 09:08:39
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > slyszalem takie konta do 50$ miesiecznie za obsluge mozna zalozyc bez
    > wiekszych problemow, nie wiem tylko gdzie...

    Chcesz zrobić "przepierkę kasy" i nie stać cię na podzielenie się z bankiem
    ???
    20% kwoty to poziom odniesienia