  • 1. Data: 2004-12-06 15:42:49
    Temat: Konkurs!
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Portal KartyOnLine.pl wraz z Diners Club przygotował dla swoich czytelników
    konkurs wiedzy o kartach płatniczych. 15 zwycięzców w konkursie otrzyma
    eleganckie etui na karty z logo Diners Club, a dodatkowe 5 osób otrzyma etui
    na paszport.

    Zapraszamy do udziału!

    http://kartyonline.net/niusy.php?id=1329

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-12-06 16:26:21
    Temat: Re: Konkurs!
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...pl> zapodał(a):
> [...]
    wiedzy o kartach płatniczych. 15 zwycięzców
    > w konkursie otrzyma eleganckie etui na karty z logo Diners Club, a dodatkowe 5 osób

    ... to ja już wolę kubek z mBanku ;)
    (mspanc)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-12-06 20:42:39
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    a ja wziąłem udział w konkursie, zobaczymy czy moje pomysły
    się spodobają ;-)

    Bob