  • 11. Data: 2012-04-06 12:35:22
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >Palikot nic nie mówił o więzieniach w Klewkach.
    >http://www.tinyurl.pl?vRARte6w

    Mówił mówił .... były wymienione cztery miejscowości, Kiejkuty Stare, Klewki
    i jeszce dwie inne. Nagonka na kościół katolicki o której mówiłem równiez
    była, niestety tej częsci jego wypowiedzi nie ma w zlinkowanym
    artykule/filmikach ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2012-04-06 12:47:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > No nie wiem totus czy nie jest, tym bardziej, że retorykę i sposób
    > manipulacji macie dosyć podobny ...

    Nie dziwię się, że nie wiesz, bo mało wiesz.

  • 13. Data: 2012-04-06 12:51:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > Klewki i jeszce dwie inne. Nagonka na kościół katolicki o której mówiłem
    > równiez była, niestety tej częsci jego wypowiedzi nie ma w zlinkowanym

    Nie ma żadnych źródeł, że w Polsce były wiezienia CIA. Nie wiadomo co to
    znaczy wiezienia CIA w Polce. To bzdury wymyślone przez gazety i polityków.
    te dwie inne to Paryż i Honolulu. Po naszemu - idź spać.

  • 14. Data: 2012-04-06 13:00:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > polityków.
    > te dwie inne to Paryż i Honolulu. Po naszemu - idź spać.

    Nie obchodzi mnie czy były czy nie były, najważniejsze że winny temu jest
    kościół bo zajmuje się chodowlą ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2012-04-06 13:27:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie obchodzi mnie czy były czy nie były, najważniejsze że winny temu jest
    > kościół bo zajmuje się chodowlą ....

    Jasne. Fakty nie są ważne. Ważny jest kościół. Trzeba bronić kościoła.
    Pewnie jesteś już w zbroi i hełm cie uciska.

  • 16. Data: 2012-04-06 18:17:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jasne. Fakty nie są ważne. Ważny jest kościół. Trzeba bronić kościoła.
    > Pewnie jesteś już w zbroi i hełm cie uciska.

    No masz pecha totusie. Trafiłeś na mnie, czyli na kolesia którego ojciec
    lokalnym sekretarzom partii nigdy nie powiedział "czołem towarzyszu" tylko
    zawsze na złość "szczęść Boże" ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2012-04-06 18:56:14
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > No masz pecha totusie. Trafiłeś na mnie, czyli na kolesia którego ojciec
    > lokalnym sekretarzom partii nigdy nie powiedział "czołem towarzyszu" tylko
    > zawsze na złość "szczęść Boże" ....

    Mam pecha. Trafiłem na człowieka, który nie mówi do rzeczy ale ciągle mówi
    od rzeczy.

  • 18. Data: 2012-04-06 19:08:03
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Mam pecha. Trafiłem na człowieka, który nie mówi do rzeczy ale ciągle mówi
    > od rzeczy.

    A ja zaś zauważam, że stopień twoich inwektyw w kierunku mojej osoby każe mi
    przypuszczać, że trafiam jednak w samo sedno ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2012-04-12 19:00:10
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Jak to nic, Jasiek Werbiński to nawet do UPR-u sie zapisał i regularnie
    > płaci składki ....

    UPR jest bardzo zbliżony do ideału jeśli chodzi o wolność gospodarczą i
    osobistą.
    Niestety w statucie ma też odwołanie do wartości i moralności
    chrześcijańskich, co moim zdaniem świadczy o zacofaniu. Jak w kontekście
    wartości chrześcijańskich prowadzić np badania genetyczne? Przecież to jest
    uwstecznienie.

    Partii liberalnej mającej szerokie poparcie nie będzie, bo społeczeństwo
    polskie to stado baranów. Większość nie rozumie i nie uznaje za fakt
    ewolucji, ale wydaje im się, że są stworzeni przez Boga. To tylko
    wierzchołek góry lodowej głupoty...

    --
    Jan Werbiński

  • 20. Data: 2012-04-12 19:05:38
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Ale UPR (aktualnie Nowa Prawica) ma od 22 lat tylko 1-2% poparcia wśród
    > wyborców a do wprowadzenia ustroju ultraliberalnego potrzeba ponad 50% !!!
    > Wniosek jest taki, że działalność ulraliberalnych publicystów K.Mikke i
    > S.Michalkiewicza nie przybliżyła nas do Singapuru i nadal mamy w Polsce
    socjali
    > zm.

    UPR a Nowa Prawica, to dwie osobne partie. Prezesem tej pierwszej jest
    Bartosz Jóźwiak (sam dołożyłem swoje 3,33% głosu) , a tej drugiej to nie
    wiem ale chyba Mikke, który został odwołany z funkcji prezesa UPR za
    działalność szkodliwą dla partii.

    UPR ma już ponad 20 letnią historię, a Nowa Prawica jak i wiele innych
    ruchów tworzonych przez JKM jest bytem tymczsowym o żywotności do
    najbliższych wyborów.

    W Polsce jest socjalizm i tak pozostanie jeszcze przez kilkadziesiąt lat. W
    tym czasie ilość ludności spadnie poniżej 30 milionów. Ambitni wyjadą lub
    się urządzą nie biorąc udziału w zmianach, a głupki będą dalej dojeni przez
    system i ciągle będą się dziwić jak to jest że politycy ich okłamują.

    --
    Jan Werbiński