  • 1. Data: 2014-12-04 01:05:05
    Temat: Kaski (im) brakuje?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Getin się obudził i kilka dni po wycofaniu przeze mnie wkładu-osadu
    nagle sobie przypomniał o mojej skromnej osobie (a w zasadzie to o moich
    finansach; materialista jeden - pisząc po Eneuelowemu) i zachęcał do
    skorzystania z oferty jakiejś lokaty na 4% dostępnej przez Home Brokera
    (swoją drogą to już raz skorzystałem z oferty Getinu w HB - na lokatę 4%
    właśnie - co to miała być jednorazowa i niepowtarzalna, oferta "na
    dowód" o której wspominał RobertS). Ale trochę się spóźnili...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-12-04 18:17:45
    Temat: Re: Kaski (im) brakuje?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-12-04 o 01:05, Krystek pisze:
> [...]
    > właśnie - co to miała być jednorazowa i niepowtarzalna, oferta "na
    > dowód" o której wspominał RobertS). Ale trochę się spóźnili...

    jeżeli już raz z takiej skorzystałeś (do 20kzł na 2 m-ce 4% = lokata
    doradcy) to drugi raz nie skorzystasz, taka lokata tylko jedna na jeden
    pesel

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-12-05 04:55:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-04 18:17, RobertS pisze:

    > jeżeli już raz z takiej skorzystałeś (do 20kzł na 2 m-ce 4% = lokata
    > doradcy) to drugi raz nie skorzystasz, taka lokata tylko jedna na jeden
    > pesel

    Tyle, to wiem, bo konsultant w oddziale mówił. Sęk w tym, że teraz
    proponowali jakąś inną, też na 4%. Czyżby chodziło o tę samą, na dowód?
    To bym tylko niepotrzebnie zelówki zdzierał w drodze do Home Brokera...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2014-12-05 19:21:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > proponowali jakąś inną, też na 4%. Czyżby chodziło o tę samą, na dowód?
    > To bym tylko niepotrzebnie zelówki zdzierał w drodze do Home Brokera...

    w HB/OF NIE MA innych lokat na 4%, no chyba że chcesz jakąś negocjowaną
    + struktura lub PSO

    ps
    i konsultant nie był z oddziału tylko z cc

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-12-07 01:40:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-05 19:21, RobertS pisze:

    > w HB/OF NIE MA innych lokat na 4%, no chyba że chcesz jakąś negocjowaną
    > + struktura lub PSO

    Miała być jakaś przygotowana "specjalnie dla mnie"

    > ps
    > i konsultant nie był z oddziału tylko z cc

    No tak, ale zapraszał (jak zwykle) do wizyty w HB.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/