  • 1. Data: 2009-05-27 17:00:16
    Temat: Karty partnerskie -propozycje.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Sporo tego już jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie
    mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
    kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

  • 2. Data: 2009-05-27 18:03:31
    Temat: Re: Karty partnerskie -propozycje.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    szczurwa pisze:
    > Sporo tego już jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie
    > mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
    > kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

    Pisalem dzis w jednym z watkow o Spolem

  • 3. Data: 2009-05-27 18:35:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 20:03, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Pisalem dzis w jednym z watkow o Spolem

    Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
    jeszcze !

  • 4. Data: 2009-05-27 18:55:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
    > jeszcze !

    A ja tam kupuję notorycznie :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-05-27 23:39:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 27 May 2009 10:00:16 -0700 (PDT)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Sporo tego już jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie
    > mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
    > kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

    Empik, bo chyba rozwiódł się z Premium Club. Z telekomów to chyba
    Play/Netia, Dialog a nawet TePsa nic nie ma o ile się nie mylę.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-05-28 05:19:12
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 27 Maj, 20:55, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A ja tam kupuję notorycznie :)

    A ja mam "po drodze" i mozna placic karta :))0

  • 7. Data: 2009-05-28 07:15:31
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Nie wiem czy Empik, ale w PizzaHut już nie ma PremiumClub.
    Generalnie ja nie tyle bym szukał nowych partnerów, co poprawił jakość kart
    partnerskich. Dla przykładu Pekao-Shell trudno uznać za ciekawą ofertę.
    Dla przykładu: Kupując paliwo za 100zł na Statoil i płacąc kartą EB
    PremiumClub otrzymuję 20 pkt od EB i 33 od Statoil. Owe 53 pkt są warte ok.
    1,06zł, bo przelicznik stosowany w katalogu to 2gr=1pkt. Gdybym nie bawił
    się w partnerstwo i kupił to samo paliwo kartą GE to dostałbym 2,50zł
    zwrotu, a kartą 1% CB - 1zł. W sumie okazałoby się, iż wychodzę na tym
    lepiej niż jak posiadacz karty partnerskiej.

  • 8. Data: 2009-05-28 08:03:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > . Gdybym nie bawił się w partnerstwo i kupił to samo paliwo kartą GE to
    > dostałbym 2,50zł zwrotu, a kartą 1% CB - 1zł.

    I dodatkowo mógłbyś i tak dostać punkty Premium za sam zakup.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-05-28 19:52:19
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    szczurwa wrote:

    > Sporo tego już jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie
    > mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
    > kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

    ja bym np. chcial aby 1% moneyback-u z KK szedl na konto wybranej
    ogranizacji pozytku publicznego. skoro banki sa w stanie oddac 1%
    klientowi, to rownie dobrze moga emitowac takie "charytatywne"
    karty partnerskie. OPP zapewni to finansowanie, a bankom dobry PR.

  • 10. Data: 2009-05-29 10:12:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 21:52:19 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
    > klientowi, to rownie dobrze moga emitowac takie "charytatywne"
    > karty partnerskie. OPP zapewni to finansowanie, a bankom dobry PR.

    Polbank coś takiego ma (aczkolwiek mniejszy procent)
    http://polbank.pl/karty-kredytowe/karta-polbank-dzie
    ciom.html

    --
    Kojer