  • 1. Data: 2002-08-06 06:45:13
    Temat: Karta na Wegrzech
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Niesamowite!
    Zwykle jak placilem karta za granica kurs okazywal sie zblizony ale nieco
    gorszy od kantorowego.
    A teraz wrocilem z Wegier (Balaton) i :
    w kantorze (najtanszym jaki znalazlem) kupilem forinty po 1.79
    platności karta maestro INGBSK
    22-lip 4586 78,11 1,703227213
    27-lip 1590 26,9 1,691823899
    28-lip 1354 22,92 1,692762186,
    czyli jakies 5% lepiej.
    Czyli lepiej nawet zaplacic prowizje i wyplacac gotowke z bankomatu...
    (w przypadku ING 3%)
    Ze tez ja tego wczesniej nie wiedzialem!
    PS

  • 2. Data: 2002-08-06 17:26:33
    Temat: Re: Karta na Wegrzech
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

> [...]
    > (w przypadku ING 3%)
    > Ze tez ja tego wczesniej nie wiedzialem!

    Ano :-)
    Ostatnio w Pradze miałem tak, ze kurs w kantorze w Polsce był 1.4, kurs MC
    Citi (ponoć liczonym przez USD) wychodził 1.38-1.39.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski