  • 31. Data: 2002-10-28 07:38:26
    Temat: Re: Karta Kredytowa!!!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Oct 27, 2002 at 02:01:10PM +0000, aa wrote:

    > Przyznam sie ze nie bardzo rozumiem Twoich enigmatycznych acz nic nie
    > wyjasniajacych odpowiedzi.
    > ad.1
    > KK nie jest dla mnie produktem zlozonym. Korzystam przez 50 dni z pieniedzy
    > Banku i splacam na czas. Same korzysci dla mnie. Nie ma co dorabiac zadnej
    > ideologii ani teorii spiskowej

    Dorabiaj sobei wiec co chcesz. KK to nie tylko kredyt (dla sporej
    czesci kredyt jest niejako dodatkiem do innych aspetkow kk).

    > ad.2
    > Te moje oczekiwania to rzeczywistosc normalnej karty kredytowej, a to co
    > piszesz o bezpieczenstwie niezbyt tutaj pasuje /jest to raczej konsekwencja
    > nierozsadnego uzywania karty przez wlasciciela/

    Bzdura - bezpieczenstwo karty polega nie tylko na tym ze posluguje sie
    nia w tylko pewnych miejscach (a jakie to sa miejsca absolutnie pewne?
    W/g tej definicji to wlasciciel _zawsze_ nierozsadnie jej uzywa bo
    ciagle zostawia jej numer w sklepie).

    > Tyle.

    No wlasnie nie.

    --

    --w

  • 32. Data: 2002-10-28 08:19:57
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Wlasnie sprawdzilem strone CitiBanku: znizki dotycza gl. Warszawy i sklepow
    > typu Cottonfield, Olsen Levis - bez przesady z tymi znizkami...tam zakupy
    > robie kilka razy w roku, a 10% to ulamek kosztow.

    Na swoim Amexie z Millennium tez mam takie znizki i jeszcze z nich nigdy
    nie korzystalem :-) (Cottonfield, jakies zloto i inne tego typu sklepy)

    Mam tez darmowy Car Assistance w Europie (tylko auto nie moze byc starsze
    niz 6 lat)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 33. Data: 2002-10-28 10:15:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    aa <...@...pl> wrote:
    > Pytanie standardowe ale warunki wydania ulegaja ciaglej zmianie.
    > Gdzie obecnie najlepsza oferta Visy lub MasterCard?

    Zdefiniuj co dla Ciebei znaczy 'najlepsze'.

    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2002-10-28 10:29:52
    Temat: Odp: Karta Kredytowa!!!
    Od: "Jck" <j...@s...net>

    Użytkownik janko <m325@o2._NO_SPAM_.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...home.net.pl...
    > właśnie dostałem list od aa:

    No wypraszam sobie; ten list dostales od [wkg] - naszego oredownika
    CitiBanku, a nie ode mnie.
    aa

  • 35. Data: 2002-10-28 16:17:43
    Od: "aa" <...@...pl>

    p...@p...onet.pl wrote in article
    <6...@n...onet.pl>...

    > A ile zarobisz trzymając kasę na RORze ? Pewnie z 50 gr miesięcznie, a
    KK
    > kosztuje ...
    >
    > Piotrek

    PAnie Piotrek,
    Przy dochodach 5k miesiecznie zarobie ok. 25zl., a nie 50gr.

  • 36. Data: 2002-10-28 16:21:05
    Od: "aa" <...@...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote in article
    <2...@d...pingwin.waw.pl>...

> [...]
    > nia w tylko pewnych miejscach (a jakie to sa miejsca absolutnie pewne?
    > W/g tej definicji to wlasciciel _zawsze_ nierozsadnie jej uzywa bo

    Czytalem 3 razy Twoja odpowiedz z moimi cytatami i wybacz ale nie wiem po
    co to napisales, brak tam jakiejkolwiek logiki. Sorry.

  • 37. Data: 2002-10-28 19:10:40
    Od: "Artur Kubit" <k...@p...onet.pl>

    > Czytalem 3 razy Twoja odpowiedz z moimi cytatami i wybacz ale nie wiem po
    > co to napisales, brak tam jakiejkolwiek logiki. Sorry.

    Ciekawe, mnie wystarczylo przeczytac raz i utwierdzic sie w przekonaniu, ze
    czasy inwestowania za posrednictwem KK sie skonczyly, a tym co tygrysy lubia
    najbardziej jest brak strat przy korzystaniu z KK (nie mowiac o innych
    zaletach).
    Pozdrawiam
    Artur Kubit

  • 38. Data: 2002-10-29 07:12:31
    Od: p...@p...onet.pl

    > PAnie Piotrek,
    > Przy dochodach 5k miesiecznie zarobie ok. 25zl., a nie 50gr.

    Zgadza się, jeżeli zakupy na kwote 5k zrealizujesz pierwszego dnia,
    rozliczenie karty następuje po 50 dniach, a kwotę 5k odkładasz na konto
    oprocentowane 5%.

    Zwróć tylko uwagę na fakty:

    1. nigdy nie jest tak, że zakupy dokonujesz pierwszego dnia okresu
    rozliczeniowego, więc kwotę 5k należałoby pomnożyć przez 2 lub 3, abyś wyszedł
    na te 25 zł zysku,
    2. dokonując zakupów jednorazowych na gotówkę możesz dostać do 20% rabatu,
    płacąc kartą rabat pomniejszają o prowizję za użycie karty (moim zdaniem warto
    zapłacić gotówką niż cieszyć się z kilku złotych z RORu),
    3. RORy są oprocentowane na poziomie 1-5, więc założyłeś maksymalną stawkę,
    która może spaść w najbliższym roku (i wtedy twoje kalkulacje biorą w łeb),
    4. ryzyko utraty pieniędzy z karty kredytowej jest wyższe niż z karty debetowej

    Ze względu na powyższe uważam, że nie dostaniesz 25 zł miesięcznie.

    Piotrek

  • 39. Data: 2002-10-29 07:19:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 28, 2002 at 04:21:05PM +0000, aa wrote:

    > Czytalem 3 razy Twoja odpowiedz z moimi cytatami i wybacz ale nie wiem po
    > co to napisales, brak tam jakiejkolwiek logiki. Sorry.

    Jak Tobie sie udalo przeczytac regulamin KK ktora posiadasz? Powyzej
    byly raptem ze 4 zdania, regulamin ma ich duzo wiecej.

    --

    --w

  • 40. Data: 2002-10-29 07:21:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Oct 27, 2002 at 04:57:39PM +0000, aa wrote:

    > No widzisz, Ty bys chcial zeby Cie sluchac, błąd, duzy błąd. Slowo
    > filozofia oznacz umilowanie prawdy, a nie ambonowe kaznodziejstwo - nie
    > obrazaj sie jak ktos nie kiwa glowka taktak na to co mowisz; to nie jest
    > koniecznie Twoj wrog;

    Trolujesz, a wciaz nie odpowiedziales na pytanie - znasz karty z
    lepszym ubezpieczeniem?

    > "Eeeee, mam ladniejsze. Znacznie"
    >
    > Jaka?

    Mi sie np. Dinners bardziej podoba. Mastercard z pbk IMO tez byl ladniejszy.

    --

    --w