  • 11. Data: 2003-01-28 21:46:38
    Temat: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
    Od: "peter_w" <p...@n...interia.pl>

    Polecam WBK, wszystko załatwiasz pocztą

  • 12. Data: 2003-01-28 21:53:27
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Kal" <k...@3...net> napisał w wiadomości
    news:b16gvl$ag8$1@news.tpi.pl...
    > Co ja musze zrobic w tym cholernym kraju,
    > zeby otrzymac karte kredytowa???

    potwierdzam, czasami banki sa nie logiczne..

    powiem ci tak mialem KK w BZWBK rok czasu
    wszystko bylo OK z mojej strony.
    chcialem podwyzszyc limit, odmowili, skladalem reklamacje i takie tam.. nic
    to nie dalo..
    poszedlem do lukasa dostalem KK z takim samym limitem, ktory po roku
    podwyzszyli..
    pozniej w mbanku dostalem linie kredytowa..
    czyli patrzac na to wszystko to mialem zdolnosc kredytowa, a jednak BZWBK
    nie dal na
    poczatku podwyzszenia limitu na karcie... widac jakies dziwne maja
    kryteria..

    > Multibank - wniosek, owszem przyjeli, ale cale

    jak poczytasz grupe to tutaj nie jest tak prosto z otrzymanie..
    co jest dosc dziwne..

    > LukasBank - tu poszlo najlatwiej - wymagany roczny
    > staz pracy - oczywiscie fakt ze mam od 5 miesiecy
    > umowe o prace na czas nieokreslony w duzej, stabilnej
    > korporacji nie mial dla nich zadnego znaczenia.

    powinienes dostac bez problemu KK, jedyna taka rze na ktora bardzo patrza
    to staz pracy... natomiast powinno pomoc zalozenie u nich konta, aby
    wplywala pensja...

    > Co dalej? Moze BPH - babka obiecuje ze nie bedzie

    zobacz nowe KK w ofercie PKO BP

    pozdrawiam
    SirmarK

  • 13. Data: 2003-01-28 22:34:49
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    > jak poczytasz grupe to tutaj nie jest tak prosto z otrzymanie..
    > co jest dosc dziwne..

    Wlasnie najbardziej mnie to wk#$%^a - i to nie tylko dotyczy
    Multi tylko w ogole naszej bankowosci: promuja produkt
    najintensywniej jak sie da - po przeciez o kartach Multi jest
    pelno w calym Internecie - wielkie bannery, plakaty, chyba
    tylko Poltergeista nie widzialem :)) - w oddzialach tak samo:
    "nie ma problemow, pewnie!", do tego podaja jasne warunki,
    potem czlowiek sklada ten wniosek - wczesniej zawraca glowe
    w pracy o wystawienie wniosku - i dowiaduje sie ze nic z tego,
    ze w sumie to jest produkt prestizowy - tak! dzisiaj to uslyszalem
    w Multi! i inne farmazony. A przeciez na rozpatrzeniu wniosku o
    KK bank nie zarabia ani grosza, tylko zniecheca do siebie klientow.
    Albo marketingowcy sa niekompetentni i podaja falszywe dane,
    albo przedstawiciele, ktorzy sie nie znaja na produktach, albo
    analitycy, ktorzy nie potrafia zinterpretowac przepisow i zalecen, ale
    pewnie wszyscy razem :(((

    > zobacz nowe KK w ofercie PKO BP

    Mial ktos juz z tym stycznosc? Wyglada niezle, jednak mam pewne
    opory zwiazane z tym bankiem - kojarzy mi sie przede wszystkim
    z kolejkami emerytow, bardzo dlugim zalatwianiem wszelkich spraw
    - fakt KK jest w zasadzie "bezobslugowa", ale zawsze... w kazdym
    razie prosze o jakies uwagi

    Pozdrawiam

    Kal

  • 14. Data: 2003-01-28 23:43:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kal <k...@3...net> wrote:

    > To moze mi powiesz gdzie moge poznac te wymogi -
    > w materialach reklamowych, na wniosku i wedlug
    > przedstawicieli banku sa to:

    > umowa o prace
    > dochod brutto > 1850zl
    > ukonczone 21 lat

    Za mało.

    > jezeli w materialach informacyjnych bank podaje co innego
    > niz jest w rzeczywistosci, to kto tu jest niepowazny???

    Naucz się czytać materiały reklamowe.

    Masz mieszkanie? Telefon stacjonarny?

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2003-01-29 00:46:08
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Kal wrote in message ...
    >Witam,
    >
    >Co ja musze zrobic w tym cholernym kraju,
    >zeby otrzymac karte kredytowa???

    Witam

    Moja rada - sprawdz w BIK stare grzeszki - moze rzeczywiscie cos nagrabiles,
    moze im sie popieprzylo :))
    Jak czytam takie posty, to od razu mi sie przypominaja wszystkie moje
    niepozamykane rachunki w B Makl. Zawsze moze jakis madrek przyswinic.

    Sprobuj w PBK, ale z przeniesieniem historii - jezeli nie dadza - zamknij
    rachunek natychmiast - tam to idzie blyskawicznie. Przy limicie 4000 to
    nawet to ich pseudoubezpieczenie karty ma szanse zadzialac - o ile
    oczywiscie bedziesz mial farta.
    Nastepnie wplacaj do Lukasa pensje, odczekaj swoje ( ten rok ), moze zaloz
    jakas lokate. Beda Ci wszystko wciskac - i linie i karte ...
    Jezeli to wszystko nie pomoze - ozen sie :)))

    Tak to niestety jest, banki sa u nas rozpaskudzone, moze niskie stopy
    doprowadza je jakos do pionu.
    A wlasciwie to w jakim banku masz rachunek, nie maja tem jakis kart ?

    pzdr
    wkg

    PS. I tak uwazam, ze kart wypuklych poza citkowymi nie powinno sie uzywac,
    ale to na marginesie - doczytaj archiwum.

  • 16. Data: 2003-01-29 06:52:24
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "peter_w" napisał w wiadomości ...
    > Polecam WBK, wszystko załatwiasz pocztą

    Odmowę też dostaniesz pocztą...
    :)

  • 17. Data: 2003-01-29 08:40:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003 20:15:57 +0100, "Kal" <k...@3...net> wrote:

    >Wlasnie to robie - 8 godzin dziennie, nie mam i
    >nie mialem zadnego nieregulaminowego zadluzenia
    >w zadnym banku.

    8 godzin dziennie ? No to nic dziwnego, ze karty nie dostales. Teraz
    szanse na utrzymanie posady maja tylko ci, ktorzy pracuja co najmniej
    50 godzin tygodniowo ;-)))

    BP, NNMSP (chodziaz to wcale nie jest takie smieszne :/ )
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 18. Data: 2003-01-29 08:42:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 29 Jan 2003 07:52:24 +0100, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Odmowę też dostaniesz pocztą...
    >:)

    Akurat w WBKu mysle, ze sa spore sznase. Chyba nie maja na razie
    skoringu wiec mlodzi, niezonaci maja szanse :)
    Mi dali bez problemu tylko na podstawie zaswiadczenia.

  • 19. Data: 2003-01-29 08:50:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 29 Jan 2003 09:18:04 -0000, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >niewiele wspolnego) trafi na biurko takiej osoby, ktora ponosi
    >odpowiedzialnosc za przyznanie Ci kredytu i jesli teraz pojawi sie
    >chocby najmniejsza watpliwosc (pracujesz 5 miesiecy, wiec jak pokazales
    >wyciag z konta z regularnymi dochodami za 6 miesiecy ?) to ta osoba
    >ma (za przeproszeniem) w dupie Twoje potrzeby, nie bedzie ryzykowac,
    >bo pieniedzy ani od ryzyka nie dostaje, ani od liczby klientow rozpatrzonych
    >pozytywnie a jak cos pojdzie krzywo i "zapomnisz" splacac kredyt
    >to jej sie do dupy dobiora, ze kredyt przyznala a nie powinna.

    Akurat tam gdzie dzialaja systemy skoringowe to czesto decyzje odmowna
    podejmuje bezduszna maszyna. Z wyliczen wychodzi, ze spory procent
    klientow o podobnej charakterystyce nie splaca i tyle, odmowa.
    I nie ma znaczenia, ze akurat ten klient nie ma nic na sumieniu, po
    minimalizacja ryzyka przez statystyje
    Osobiscie mam spore watpliwosci co do dzialanai systemow skoringowych
    wlasie ze wzgledu na to, ze odrzucaja klienta bez racjonalnego (z
    punktu widzenia klienta) powodu.
    Ale tak to jest, iunkcjonuje to w wielu bankach i bedzie pewnie
    jeszcze w wiekszej ilosci :/.

    Najbardziej bezprolemowe jesli chodzi o KK (i chyba bez skoringu)
    banki to BZWBK i Millennium (z mojego doswiadczenia).

  • 20. Data: 2003-01-29 09:18:04
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Albo marketingowcy sa niekompetentni i podaja falszywe dane,
    > albo przedstawiciele, ktorzy sie nie znaja na produktach, albo

    To jest Drogi Kolego teoria ktora nie przystaje do zycia.
    A zycie wyglada inaczej: konkretne wnioski laduja u konkretnych
    osob na biurkach. I wszystko jedno, czy chodzi o KK czy o
    kredyt mieszkaniowy.

    MarcinP