  • 21. Data: 2009-04-26 20:35:53
    Temat: Re: KK - zakupy na raty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > IMHO tylko jednego money backu. Grace period tylko kilka dnie krotszy od
    > najdluzszych, wiec nie warto o tym mowic. Rozkladac na raty mozesz, choc
    > nie warto bo przez pierwsze 6 m-cy oprocentowanie 9,9%, bezprowizyjne
    > wyplaty z bankomatow, wiec zalety ma. Zeby byc zwolnionym z oplaty chyba
    > tylko 10 transakcji bezgotowkowych miesiecznie.

    Ja tam widzę 11,9% przez pierwsze 6 miesięcy :
    http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/visa_
    aquarius/

    Co do GP to przecież wszystko się właśnie rozbija o te 2-3 dni, więc
    tutaj Aquarius jest po prostu średniakiem i trudno jego GP traktować
    jako zaletę.

    120 transakcji rocznie to wbrew pozorom jest sporo i kwota tu nie ma nic
    do rzeczy, bo ludzie po prostu mogą na tyle często kartą nie płacić. No
    chyba, że ktoś chce podjechać na Neste i tankować 15 razy po 10 zł.

    Dodałbym do tego kiepską jakość karty oraz zestaw chip + PIN (co nie
    każdemu odpowiada).

    Zalety oczywiście ta karta ma ale jakimś super produktem nie jest.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-04-26 20:43:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gt2gk6$29g$1@news.onet.pl...

    > Co do GP to przecież wszystko się właśnie rozbija o te 2-3 dni, więc tutaj
    > Aquarius jest po prostu średniakiem i trudno jego GP traktować jako
    > zaletę.

    Dla mnie 3 dni roznicy to troche za malo zeby skreslic KK.

    > 120 transakcji rocznie to wbrew pozorom jest sporo i kwota tu nie ma nic
    > do rzeczy, bo ludzie po prostu mogą na tyle często kartą nie płacić. No
    > chyba, że ktoś chce podjechać na Neste i tankować 15 razy po 10 zł.

    Byc moze. Sadze po sobie... skoro mi to zajmuje pol roku to zakladam, ze
    wiele osob w ciegu roku jest w stanie tyle zrobic. W Polbanku juz na drugim
    wyciegu mielem informacje o zwolnieniu z oplaty na przyszly rok ;).

    > Dodałbym do tego kiepską jakość karty oraz zestaw chip + PIN (co nie
    > każdemu odpowiada).

    Za rok bedzie kazdemu odpowiadalo...

    > Zalety oczywiście ta karta ma ale jakimś super produktem nie jest.

    Niewiele daje mozliwosc bezprowizyjnej wyplaty z dowolnego bankomatu, a jak
    karte przenosisz to...
    "Przenieś swoją dotychczasową kartę kredytową do MultiBanku i skorzystaj z
    promocji "Zmiana karty". Oprocentowanie karty wynosi tylko 9,90%. "
    W praktyce ciezko jest dostac overdraft na 9,9%...

    MK

  • 23. Data: 2009-04-26 20:49:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Dla mnie 3 dni roznicy to troche za malo zeby skreslic KK.

    Ale nie o to chodzi :) Autor chciał długi GP, a Aquarius ma średni.

    > Byc moze. Sadze po sobie... skoro mi to zajmuje pol roku to zakladam, ze
    > wiele osob w ciegu roku jest w stanie tyle zrobic. W Polbanku juz na
    > drugim wyciegu mielem informacje o zwolnieniu z oplaty na przyszly rok ;).

    Ja miewałem miesiące, że miałem i 40 transakcji ale to raczej nie jest
    normalne. Z tego co obserwuje to ludzie mając debetówke i kredytówkę
    często płacą tą pierwszą.

    > Za rok bedzie kazdemu odpowiadalo...

    Za rok jest jakiś deadline na kombo chip/pin ? W piątek dostałem nową
    kartę w Millennium i nie ma chipa.

    > Niewiele daje mozliwosc bezprowizyjnej wyplaty z dowolnego bankomatu, a
    > jak karte przenosisz to...

    Ale to zawsze jest koszt, bo nie łapiesz się na GP.

    > "Przenieś swoją dotychczasową kartę kredytową do MultiBanku i skorzystaj
    > z promocji "Zmiana karty". Oprocentowanie karty wynosi tylko 9,90%. "
    > W praktyce ciezko jest dostac overdraft na 9,9%...

    Millennium ma to samo. Poza tym to działa tylko dla nowych i tylko przy
    przenoszeniu. Nie tak dawno temu były promocje, że przez pół roku nic
    się nie płaciło (Raiffeisen), więc 9,9% oczywiście jest fajne ale czy to
    jakaś rewelacja ?

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-04-26 20:49:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 22:43:56 +0200, MK napisał(a):

    > wiele osob w ciegu roku jest w stanie tyle zrobic. W Polbanku juz na
    > drugim wyciegu mielem informacje o zwolnieniu z oplaty na przyszly rok

    Zależy gdzie się mieszka i jak się żyje. Mnie Polbank też po 2 miesiącach
    powiadomił o tym samym. W zasadzie jak widzę 120 transakcji to bym w 2
    miesiące mógł zrobić, a w 3 to na luzie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 25. Data: 2009-04-27 09:25:52
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    wiadomościnews:gt1jbp$hs3$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam,
    >
    > Tak więc gdzie teraz najlepiej się opłaca brac KK, który bank? Karta
    > powinna mieć m.in.

    MC Tesco :)

    > - mozliwosc splat towaru w ratach (min - 12 rat)
    Jest, oprocentowanie 14,99%

    > - dlugi okres grace period

    tylko 54 dni

    > - dobrze jakby byl cash back

    obecnie w promocji 2% na wszystkie transakcje do sierpnia. Zwrot jest
    za każde 400 zł wydane w danym cyklu rozliczeniowym.
    > - niskie oprocentowanie

    Niestety warunek niespełniony

    > - darmowe wydanie

    Tak, dodatkowo w promocji dają kupon na zakupy w Tesco.
    > - niska oplata za karte w przypadku nie spelnienia warunkow użytkownia (
    > np: zakupy mniejsze niz wyznaczona kwota)

    Roczny koszt użytkowania karty to 18 zł. Nie zwalniają z tej opłaty.

    > - mozna placic nia wszedzie czyli tzn wypukla:)- Ukryj cytowany tekst -

    Wypukła.