  • 1. Data: 2008-02-18 21:09:54
    Temat: KK money BZWbk - podwyższenie limitu
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Czy ktoś już przerabiał podwyższenie limitu na KK money BZWbk? Po jakim
    czasie? Da radę przez telefon? Wymagają oświadczenia od pracodawcy?

    p.s.
    Karta jest póki co z limitem do 5000 zł w ramach oświadczenia własnego o
    dochodach.

    --
    Dobek

  • 2. Data: 2008-02-18 21:37:31
    Temat: Re: KK money BZWbk - podwyższenie limitu
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Dobek wrote:
    > Czy ktoś już przerabiał podwyższenie limitu na KK money BZWbk?

    Tak

    > Po jakim czasie?

    Nazajutrz.

    > Da radę przez telefon?

    Wątpię, byłem w odziale. Musisz podpisać aneks do umowy.

    > Wymagają oświadczenia od pracodawcy?

    Ja wydrukowałem PDF i zabrałem do oddziału już wypełnione.

    I trzeba znowu wyłączyć płatne ubezpieczenie, bo każdy aneks do umowy
    kredytowej je włącza.

  • 3. Data: 2008-02-18 21:43:05
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Bogdan B. pisze:

    > Nazajutrz.

    Miło ;-)

    > Wątpię, byłem w odziale. Musisz podpisać aneks do umowy.

    Chyba się wybiorę. Jaką krotność dochodów można oczekiwać?

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 4. Data: 2008-02-18 21:49:17
    Temat: Re: KK money BZWbk - podwy?szenie limitu
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:

    > Tak

    > Nazajutrz.

    Pewien jesteś? Wydaje mi się, że w regulaminie lub umowie jest
    powiedziane, że wnioskować o zwiększenie limitu można dopiero
    po pół roku otrzymania karty.

    a.

  • 5. Data: 2008-02-18 21:49:47
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Dobek <s...@r...pl> wrote:

    > Chyba się wybiorę. Jaką krotność dochodów można oczekiwać?

    6-krotność.

    a.

  • 6. Data: 2008-02-18 21:54:12
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Pewien jesteś? Wydaje mi się, że w regulaminie lub umowie jest
    > powiedziane, że wnioskować o zwiększenie limitu można dopiero
    > po pół roku otrzymania karty.

    dla odmiany posiadam allekarte bzwbk i tam dopiero po 6 miesiacach
    mozna sie ubiegac tak twierdzi placowka i infolinia

  • 7. Data: 2008-02-18 21:55:46
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Dobek pisze:
    > Czy ktoś już przerabiał podwyższenie limitu na KK money BZWbk? Po jakim
    > czasie? Da radę przez telefon? Wymagają oświadczenia od pracodawcy?
    ja próbowałem - tylko osobiście w oddziale. Ponieważ prowadzę DG
    zażyczyli sobie pełnej dokumentacji dochodów, zaświadczeń o niezaleganiu
    itd. Dałem sobie spokój i wkrótce przechodzę do konkurencji (Getin lub
    Citi).

  • 8. Data: 2008-02-18 21:59:20
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > dla odmiany posiadam allekarte bzwbk i tam dopiero po 6 miesiacach
    > mozna sie ubiegac tak twierdzi placowka i infolinia

    To u mnie jeszcze inaczej. Po dwóch kwartałach mogę.

    marekz

  • 9. Data: 2008-02-18 22:09:01
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Wemif pisze:

    > Pewien jesteś? Wydaje mi się, że w regulaminie lub umowie jest
    > powiedziane, że wnioskować o zwiększenie limitu można dopiero
    > po pół roku otrzymania karty.

    Pogrzebałem w regulaminie:

    "[Zwiększenie wysokości limitu kredytowego]
    6. Zwiększenie limitu kredytowego może nastąpić w zależności od decyzji
    Banku, po złożeniu poprawnie i
    kompletnie wypełnionego Wniosku o zwiększenie limitu kredytowego w
    Oddziale Banku. Kwota limitu może zostać zwiększona po 6-miesięcznym
    okresie prawidłowego korzystania z przyznanego pierwotnie
    limitu oraz po przedłożeniu przez Kredytobiorcę dokumentów określonych
    we Wniosku o wydanie Karty. O
    decyzji w sprawie przyznania zwiększonego limitu kredytowego
    Kredytobiorca jest informowany w formie
    pisemnej."

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 10. Data: 2008-02-18 22:15:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Dobek <s...@r...pl> wrote:

    > 6. Zwiększenie limitu kredytowego może nastąpić w zależności od decyzji
    > Banku, po złożeniu poprawnie i
    > kompletnie wypełnionego Wniosku o zwiększenie limitu kredytowego w

    Ciekawe, czy po wykorzystywaniu limitu przelewaniem na inne konto
    bank pozwoli zwiekszyc limit czy nie...

    a.