  • 1. Data: 2008-02-18 16:04:42
    Temat: [ING] Przelew Europejski - 5zl ?
    Od: "tonze" <t...@s...hj>

    Cos cichaczem wprowadzaja? Czy ja nie na czasie?

  • 2. Data: 2008-02-18 16:44:43
    Temat: Re: [ING] Przelew Europejski - 5zl ?
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "tonze" <t...@s...hj> napisał w wiadomości
    > Cos cichaczem wprowadzaja? Czy ja nie na czasie?

    Juz od dawna to jest...

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-22 11:35:59
    Od: "tonze" <t...@s...hj>

    > Juz od dawna to jest...

    Hmm... i na serio przelew do EU kosztuje 5zeta (pod warunkiem, ze sie nie
    pomyle w wypisywaniu zlecenia)?!

  • 4. Data: 2008-02-22 11:41:04
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Hmm... i na serio przelew do EU kosztuje 5zeta (pod warunkiem, ze sie nie
    > pomyle w wypisywaniu zlecenia)?!

    Tak. A w drugą stronę (EU ---> PL) jest zazwyczaj za darmo, więc nie ma się
    co tymi 5 zetami tak nakręcać. Choć to co było do niedawna to już w ogóle
    był szok.

    marekz

  • 5. Data: 2008-02-25 13:27:03
    Temat: Re: Przelew Europejski - 5zl ?
    Od: olaf <o...@g...com>

    A czy ktos wie ile trwa taki przelewik europejski? Wyszedl ode mnie 21
    Lutego, dostalem potwierdzenie, jest 25 i wciaz kaska nie dotarla na
    konto w Niemczech.

  • 6. Data: 2008-02-25 14:02:38
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "olaf" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >A czy ktos wie ile trwa taki przelewik europejski? Wyszedl ode mnie 21
    > Lutego, dostalem potwierdzenie, jest 25 i wciaz kaska nie dotarla na
    > konto w Niemczech.

    Dzis wieczorem powinienes juz miec.

    marekz