    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK mBank - niecne praktyki + moje boje bankowe
    Date: Sat, 06 Oct 2007 20:47:17 +0200

    Dzisiaj mi sie wygenerowal wyciag, z jedna tylko pozycja do zaplaty
    "oplata za wydanie karty". Mam umowe (przyszla karta, poczatkowo
    myslalem ze to karta ale jednak okazalo sie czyms innym - przyszlo toto
    na moj inny adres), karty jednak nie mam. Biore wiec telefon i dzwonie
    na macLinie. Pani mnie informuje, ze oni karty przeciez wysylaja
    priorytetami i ze musialem ja dostac :) Tlumacze wiec pani co to jest
    priorytet (pani wydaje sie mimo wszystko nie rozumiec). Mowi mi wiec, ze
    powininem karte zastrzec i zamowic nowa. Jednoczesnie powiedziala, ze
    cyt. "nie moge obiecac ze za nowa karte nie bedzie pobrana oplata". Tak
    wiec aktualnie mam do zaplacenia za karte, ktorej fizycznie nie
    otrzymalem oraz bede musial zaplacic za kolejna karte, ktorej takze byc
    moze nie otrzymam :) Najsmieszniejsze jest jednak to, ze nie mam za
    bardzo jak zaplacic za karte, co to jej nie mam, jako ze nawet jej nie
    widze w systemie :) Oczywiscie gadanie z kimkolwiek na macLini nie ma
    zadnego sensu. Niby dzis sobota, ale znajac moje poprzednie
    doswiadczenia z nimi to w dzien powszedni rowniez nie bedzie z kim
    rozmawiac.

    Niby oplata za wydanie jest zwracana po 6 uzyciach karty, tyle ze
    ciekawe jak mam 6 razy uzyc karty, ktorej nie mam.

    Zobaczymy jak mBank rozwiaze ta sytuacje (obawiam sie ze bedzie to
    wieloreklamacyjna przeprawa).

    Jak niektorym czytelnikom grupy wiadomo, jakis czas temu mial miejsce
    fraud na mojej karcie Multi. Do dzisiaj sprawa nijak sie nie wyjasnila.
    Na cale szczescie nie musialem poki co tego zakupu splacac, ale tez i
    nie moge karty zamknac (wisi jako zastrzezona).

    Multi jako wspanialemu klientowi obiecalo mi tez nowa KK z fajnym
    limitem. Niestety sprawa juz 3 tygodnie wisi gdzies w przestrzeni.
    Podobno cos nie dziala w centrali :) Przynajmniej bank (a dokladnie mila
    pani z oddzialu) informuja mnie raz na jakis czas co sie w tej sprawie
    dzieje.

    W najblizszych dniach(tygodniach) bede testowal jak Citi radzi sobie ze
    zwalnianiem z oplaty rocznej. Oczywiscie bede musial dokonac tego
    wiadomym sposobem - zglaszajac rezygnacje. Jesli zaoferuje mi jedynie
    roczne zwolnienie z oplaty to bede sie z nimi rozstawal.

    Dobrze ze mam jeszcze KK ING oraz KK Millenium bo zostalbym bez kart.

    Aczkolwiek przyznam ze powoli przestaje mnie bawic posiadanie wielu
    kart. Zbyt wiele czasu musze poswiecac na uzeranie sie z reklamacjami i
    pilnowaniem tego balaganu. Tak wiec w najblizszym czasie nastapi jedno
    wielkie oczyszczenie i zostane pewnie z 2 kartami (+ jakas jedna
    rezerwowa). Jakie to beda karty i dlaczego ? O tym na pewno poinformuje :)

    --
    Mithos