  • 1. Data: 2005-06-23 07:19:51
    Temat: KK+mBank - jak spłacić automatycznie
    Od: "VEi" <g...@g...pl>

    Witam,

    Wyjezdzam na wakacje, i w miedzyczasie przypada termin splaty. NIe wiem czy tam
    gdzie bede, akurat bedzie dostep do netu, wiec wole sie zabezpieczyc co do
    splaty zadluzenia na karcie.

    Czy jest możliwość ustawienia spłaty automatycznej KK w mBanku, ale calej
    kwoty, a nie tylko minimalnej?
    Niekoniecznie chce splacac duzo przed wymagalnym terminie, bo kwota spora, a
    pensja wplywa mi na kilka dni przed data splaty.

    Vei

  • 2. Data: 2005-06-23 07:24:34
    Temat: Re: KK+mBank - jak spłacić automatycznie
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    VEi wrote:

> [...]
    > Niekoniecznie chce splacac duzo przed wymagalnym terminie, bo kwota spora, a
    > pensja wplywa mi na kilka dni przed data splaty.

    zadzwoń na mlinie i poproś o ustalenie automatycznej spłaty na 100%