  • 1. Data: 2010-01-20 09:51:22
    Temat: brak danych z przelewu...
    Od: cos <c...@g...pl>

    Wlasnie otrzymalem przelew na konto firmowe w ktorym nie ma danych
    nadawcy (adresu miejscowosci kodu pocztowego) czy to normalne bo
    pierwszy raz widze takie cos?

  • 2. Data: 2010-01-20 10:24:47
    Temat: Re: brak danych z przelewu...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 10:51:22 +0100, cos napisał(a):

    > Wlasnie otrzymalem przelew na konto firmowe w ktorym nie ma danych
    > nadawcy (adresu miejscowosci kodu pocztowego) czy to normalne bo
    > pierwszy raz widze takie cos?

    A numer rachunku nadawcy? Jeśli jest to napisz jaki bank

  • 3. Data: 2010-01-20 10:25:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "cos" <c...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    Jaki bank nadawcy?

  • 4. Data: 2010-01-20 12:03:00
    Od: cos <c...@g...pl>

    > Jaki bank nadawcy?

    BPH

  • 5. Data: 2010-01-20 12:04:09
    Od: cos <c...@g...pl>

    W dniu 2010-01-20 11:24, jureq pisze:

    > A numer rachunku nadawcy? Jeśli jest to napisz jaki bank

    Numer rachunku jest ale pochodzi co dziwne z BRE a przelew z BPH.

  • 6. Data: 2010-01-20 18:16:48
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    cos napisał(a) w wiadomości: ...

    >BPH

    Ale nazwisko/nazwa jest?
    Kiedyś (może i teraz) Lukas nie doklejał adresów w przelewach z kont
    prywatnych (z firmowyh nie wiem). I bardzo mi się to podobało, pozwalało
    uniknąć wielu nieporozumień.

    Arek

  • 7. Data: 2010-01-20 18:43:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:hj7h1a$356$1@news.onet.pl...

    > Ale nazwisko/nazwa jest?
    > Kiedyś (może i teraz) Lukas nie doklejał adresów w przelewach z kont
    > prywatnych (z firmowyh nie wiem). I bardzo mi się to podobało, pozwalało
    > uniknąć wielu nieporozumień.

    Już dokleja.

    wiatrak

  • 8. Data: 2010-01-21 17:58:21
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    >wiadomości news:hj7h1a$356$1@news.onet.pl...

    >Już dokleja.

    A może wiesz od kiedy, bo oficjalnej informacji nie widziałem?
    Szkoda, będzie trzeba zlikwidować bezużyteczny rachunek.

    Arek

  • 9. Data: 2010-01-21 18:43:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:hja4ao$h96$1@news.onet.pl...

    > A może wiesz od kiedy, bo oficjalnej informacji nie widziałem?
    > Szkoda, będzie trzeba zlikwidować bezużyteczny rachunek.
    >
    > Arek

    Chyba od 22 listopada, kiedy to wprowadzili nowy, koloryzowany layout. Wtedy
    tez mniej więcej zauważyłem , ze w przelewach pojawiaja się pełne dane.

    wiatrak