  • 1. Data: 2007-08-29 15:08:24
    Temat: KK Money.pl - koszty
    Od: provent <m...@g...com>

    Witam,

    w umowie o udzielenie karty kredytowej Money.pl mam w Rozdziale 1
    "Udzielenie kredytu" punkt 6 napisane:

    "Na łączną kwotę wszystkich kosztów kredytu, do których zapłaty
    zobowiązany jest Kredytobiorca w wysokośći 1000zł na dzień zawarcia
    umowy składają się:
    a) ...
    b) ..."

    a punkcie a) i b) został rozpisany ten przykładowy 1000zł. O co
    chodzi, czy ja mam zapłacić tę kwotę? Nie rozumiem :-/

    proszę o info i z góry dziękuję

    Marcin

  • 2. Data: 2007-08-29 18:40:01
    Temat: Re: KK Money.pl - koszty
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik provent napisał:

    > a punkcie a) i b) został rozpisany ten przykładowy 1000zł. O co
    > chodzi, czy ja mam zapłacić tę kwotę? Nie rozumiem :-/

    A to nie dotyczy wyliczenia rzeczywistej stopy procentowej na
    przykładzie kosztów ponoszonych przy zadłużeniu 1000 PLN? Weź się może
    dokładniej wczytaj w regulamin i w zasady działania kredytówek...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2007-08-29 20:10:13
    Od: provent <m...@g...com>

    On 29 Sie, 20:40, Roman Sąsiada <n...@...hate.spam> wrote:

    > A to nie dotyczy wyliczenia rzeczywistej stopy procentowej na
    > przykładzie kosztów ponoszonych przy zadłużeniu 1000 PLN? Weź się może
    > dokładniej wczytaj w regulamin i w zasady działania kredytówek...

    tak chodzi chyba o wyliczenie rzeczywistej stopy procentowej, z tym że
    jest to napisane w taki sposób, że na dzień dzisiejszy mam do
    zapłacenia 1000zł. Ten 1000 zł to odsetki jakie narosną w przypadku
    wzięcia kredytu na całą kwotę i spłacania go przez cały okres ważności
    karty. Po mału jakoś do tego doszedłem. W regulaminie wydawania/
    używania karty kredytowej nie znalazłem nic odnośnie wyliczania
    rzeczywistej stopy procentowej.

  • 4. Data: 2007-08-29 20:19:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sie, 22:10, provent <m...@g...com> wrote:
    >. W regulaminie wydawania/
    > używania karty kredytowej nie znalazłem nic odnośnie wyliczania
    > rzeczywistej stopy procentowej.

    Na ich www powinno gdzies byc, lub na koncu TOiP.
    Banki dla KK podaja ja przewaznie biorac przykladowa kwote (kilka tys)
    jako zakup pierwszego dnia posiadania karty, splacana przez rok w
    rownych ratach. Do sumy odsetek dodaja koszty KK i wychodzi
    rzeczywista stopa.

  • 5. Data: 2007-08-30 05:25:29
    Od: provent <m...@g...com>

    On 29 Sie, 22:19, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > jako zakup pierwszego dnia posiadania karty, splacana przez rok w
    > rownych ratach. Do sumy odsetek dodaja koszty KK i wychodzi

    dzięki